Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Ha a javítás nem volt sikeres,...

Ha a javítás nem volt sikeres, és a gyártó úgy dönt, hogy új készüléket kapok, akkor visszakapom a kifizetett összeget?

Figyelt kérdés

El kellett vinnem a Macbookomat szervizbe, mert folyamatosan újraindult magától. Ránézésre zárlatnak tűnt. A szerviz meg is állapította, hogy a billentyűzet beázott, ezért hibás, valamint memóriahibát is tapasztalnak. A termék még garanciás, viszont az nem vonatkozik a beázásra, ezért megcsinálják, viszont a ki kell cserélni a billentyűzetet, ami 195 ezer Ft lesz, illetve az alaplapot is meg a Touch ID-t is, amiknek nem lesz díja. Plusz a munkadíj 15 ezer. Ezt én el is fogadtam.

Két hetet vártam, mire mehettem érte. Elmentem, a pénzt kifizettem, és még ott, átvételkor kiderült, hogy még mindig ugyanaz a baja, mint amikor leadtam.

Ott kellett, hogy hagyjam megint.

Egy hét múlva írtak, hogy elkészült, mehetek érte. Elmentem. Bekapcsolták, előttük beléptem az MacOS-be, és működött. Elindultam haza, felszálltam a buszra, és a busz szinte még el se indult, gondoltam előveszem és használom. Már úgy vettem elő, hogy pontosan ugyanaz volt a baja, mint eredetileg. Vissza se tudtam menni, mert messziről járok fel Budapestre.

Másnap mentem vissza, és akkor már egy kicsit ingerültebb voltam. Állításuk szerint kicseréltek benne szinte mindent. Még a fémházat is. De a hiba még mindig fennáll. Most már lassan két hete, hogy náluk van. Állítólag az Apple mérnökei vizsgálják, hogy mi a baj, de ha nem sikerül megoldani, akkor kapok egy új készüléket.

Ilyenkor a befizetett összeg visszajár? Hiszen nem az volt a baja, amit megállapítottak. Ha az lett volna, akkor már elsőse sikerül megjavítani.

Köszönöm a válaszokat előre is.



2023. nov. 23. 07:51
 1/7 anonim ***** válasza:
Őszintén kétlem, h visszafizetnek bármit is. Nem garanciális hibát javítottak, még ha nem is az volt az alap baja, akkor is megtörtént a csere, amit te aláírtál. Talán ügyvéd meg tudná támadni a dolgot, de nyilván annyit nem ér.
2023. nov. 23. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Ez így elég fura helyzet, én is gy gondolom hogy visszafizetni nem fogják a pénzt. Az is érdekes hogy fizetés után derült ki hogy még mindig rossz a gép, általában úgy szokott kinézni a dolog hogy kipróbálják előtted hogy lásd hogy ténylegesen működik aztán szokott a fizetésre kerülni a sor.
2023. nov. 23. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Miért járna vissza? A beázás eleve TELJES garanciavesztéssel jár. Ha két perces gépet fürdeted meg, akkor két nap után veszíted el a jótállást.

Kellemetlen, hogy csak harmadjára sikerült nekik javítani, de ennyi. Háromszoros összeget nem kérnek, ez nyilvánvaló. Az meg nem az ő dolguk, hogy a szomszéd házban laksz, vagy háromszáz kilométerre.

2023. nov. 23. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

2-es válaszoló:

Az úgy történt, hogy elém rakták, mondták, hogy nyugodtan próbáljam ki. Nem volt befejezve az MacOS telepítése, szóval konfigurálni kellett még. Ameddig állítgattam a régiót, nyelvet, wifit, addig az értékesítő srác intézte a számlázást. Amikor ő elkészült, akkor szólt, én meg láttam, hogy a gép megy, nem gondoltam volna, hogy rossz. Kifizettem, és amikor a bank levonta az összeget a kártyáról, abban a pillanatban jött elő a zárlatgyanús újraindulás. De komolyan.. mintha semmit nem csináltak volna vele a szervizben. Pedig állítólag tesztelték is.


3-as válaszoló:

A garanciavesztés csak a billentyűzetre volt kiterjedve. Kicserélték, de ezek szerint nem kellett volna, mert nem az volt a baja. Amikor visszaküldtem a szervizbe első alkalommal, akkor azt mondták, hogy valami lid szenzort is kell cserélni. Elküldték a gépet Csehországba, kicserélték azt a szenzort (gondolom), és még mindig hibás. Már lassan két hete, hogy megint náluk van (elméletileg megint külföldön), és nem, még mindig nem sikerült a javítás.

Egyébként minden kicserélt alkatrészre 90 nap garanciát kaptam.

2023. nov. 23. 11:50
 5/7 anonim ***** válasza:

Mindent dokumentálj, mindent írásban intézz, amit csak lehet. Ha ott jársz az üzletben, kérd a vásárlók könyvét, és ha még nem tetted, írd le bele ami eddig történt, hogy nyoma maradjon.

Ha nem okoztál beázást, de nem működött megfelelően és csak a javítás miatt mentél bele a fizetős szervizbe, azt is írd le. Hogy nem volt beázva sem.

2023. nov. 23. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Melyik szerviz ez?
2023. nov. 23. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
iCentre hivatalos Apple szerviz.
2023. nov. 24. 04:13

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!