Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Priusosok! Melyik a jobb...

Priusosok! Melyik a jobb választás? P3 vagy P3 Plug-in?

Figyelt kérdés

A P3 nyilván olcsóbb, de a plug-innél egyrészt alacsonyabb a fogyasztás és a lítium akku miatt nincs akkupara.

Megéri a felárat a Plug-in?



ápr. 25. 11:05
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Attól függ, mire használod, és van-e töltési lehetőség.
ápr. 25. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Kis városban lakok. Itt helyben 3-5 km-es szakaszok szoktak lenni. Heti 2-3 alkalommal 25-re lévő irodába járnék vele.
ápr. 25. 11:46
 3/11 anonim ***** válasza:
23%
Én tuti nem töltögetném az aksit. Szerintem az csak plusz szívás. Persze, ha otthon meg tudod oldani a töltést, akkor lehet értelme, de nekem csak plusz szívásnak tűnik, hogy tankolni is kell és otthon tölteni is. Amúgy P3-mal vigyázz, mert szeret hengerfejesedni.
ápr. 25. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Tudom itthon tölteni a garázsban.


Igen, attól én is félek. Azért húz a szívem a Plug-in felé, mert ott legalább az akku nem para annyira.


De már a P2 is megforult a fejemben. Hátha problémamentesebb. Csak azok idősebbek.

ápr. 25. 12:46
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
#4 A P2 annyiban jó, hogy az nem hajlamos hengerfejesedni. Cserében öregebb benne az aksi és újabb cellákra csere az fél millió ft fölötti költség. Ha ugyanolyan idős jóra cseréled a cellákat 2-300-ért, akkor mehetsz megint 2-3 év múlva nem éri meg. Inkább fél millióért az újabb cellák és akkor többet nem lesz vele gond. P3 is lehet jó, csak ki kell fogni.
ápr. 25. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
0%
Csak plugint érdemes venni, lágy hibrid autóknak kb semmi értelme.
ápr. 25. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
88%
#6 Ez nem igaz, de a sima P3 sem lágy hibrid :) Látom nagyon értesz hozzá xDD
ápr. 25. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
0%
dehogynem
ápr. 25. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

A P3 is tud menni EV módban 2-3 km-t, egy mild hybrid Suzuki egy métert sem.


Visszatérve az eredeti témára.


P2: olyan 2 millió körül van, benne lehet a pakliban egy akku csere, illetve sok csipegeti az olajat.


P3: 2,5-3,5 millió körül van, ott a vízpumpa para, hengerfej, akku para, de nem annyira öreg.


P3 Plug-in: 4+ millió, ugyanaz, mint a P3, kivétel az akku


Ha az ember legtöbbet városban jár, tud tölteni, akkor talán a Plug-in megérheti felárat. 20-30 km-en is lehet fogni vele valamennyit fogyasztáson, de nem sokat, mert az áram sincs ingyen. Az kábé 2,5 liter benzinnek felel meg 100 km-en.


Szóval így nem könnyű döntés ez. :)

ápr. 25. 14:20
 10/11 anonim ***** válasza:
#9 nem Prius szóba jött?
ápr. 25. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!