Kezdőoldal » Egészség » Fogak, szájápolás » Mit kellene tennem? Bölcsesség...

Mit kellene tennem? Bölcsességfog probléma

Figyelt kérdés
Volt fogvszabályzóm,a fogaim szépek,viszont kezdenek elől tolódni alul és felül is a bölcsesség fogam miatt.Kiműtessem,vagy kikellene huzatni alul és felül és az utolsó fogakat hogy férjen a bölcsességfog?nem értek hozzá..hogy tudnám olcsón meguszni?diák vagyok..
2011. jan. 2. 18:49
1 2
 1/11 anonim válasza:
Nekem is kiszedték a két alsót, de volt társadalombiztosításom, így nem került semmibe.Amíg kiszedik az kellemetlen, de utána 2 óránként szedtem Cataflamot, annyira fájt.
2011. jan. 2. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
akkor ilyenkor nem a bölcsességfogat szedik?jézus én bele fogok halni...nekem akkor 4 et kellene..
2011. jan. 2. 19:11
 3/11 gyuribacsika ***** válasza:
Hát a legegyszerűbb módja, hogy a bölcsesség fogaidat szedik ki.Mert gondolj bele ha másikat húznának ki és a helyére kellene ,,behúzatni" fogszabályozással a bölcsességfogat az jóval komplikáltabb lenne.De ha már torlódást okozott, akkor fogszabályozás így is lehet hogy kell, ha újra szép fogsort akarsz.
2011. jan. 2. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
A gond,hogy a bölcsességfogam még nincs kinőve...de már most torlódik az egész.
2011. jan. 2. 19:47
 5/11 anonim válasza:
sajnos az, hogy nem nőtt ki a bölcsességfogad, nem probléma, felvágják az ínyedet és onnan szedik ki, nekem is ezt csinálták. nem kellemes, de nem akarlak beparáztatni, túléltem én is..
2011. jan. 2. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
nekem mind a négyet ki kellene...uh nagyon félek :S
2011. jan. 2. 20:53
 7/11 anonim válasza:
Sok embernek, akiknek egyet ki kell, annak mindegyiket. Nekem is...A többit vizsgaidőszak után fogom kiszedetni
2011. jan. 2. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
egyszerre nem szedik?menni kell előtte rötgenre?
2011. jan. 2. 21:14
 9/11 anonim ***** válasza: