Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit tudok tenni ilyenkor?

Mit tudok tenni ilyenkor?

Figyelt kérdés
Telekom elofizetesem van sajnos még másfél év. Az utóbbi 1 hónapba nagyon rossz a mobilnet be kapcsolták az 5G-t a falu végén van de használhatatlan a az elején ahol én lakok ott csak 4G néha 5G is bejön de ez is használhatatlan.Többször jeleztem mindig csak hiba jegyzőkönyvet vettek fel HA vettek mert semmi nem történt. Korlátlan netem van. A ytot nem tudom használni böngészés is siralmas személyesen is voltam már bent csak a sablon duma indítsa újra stb. 2 telefon van részletre az természetesen fizetném tovább de szolgálatot akarok váltani.

2023. aug. 25. 00:15
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Mondd meg, hogy fel fogod jelenteni őket a fogyasztóvédelemnél. Legyen papírod arról, hogy panaszt tettél. Rendesen fizetsz, de nem kapsz cserébe szolgáltatást.
2023. aug. 25. 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Rendesen van mindig fizetve mindig papírom sajnos nincs ezért nem tudom hogy hogy most jegyzőkönyv készült e a bejelentésről
2023. aug. 25. 01:59
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
A gond az, hogy mobilnet esetében minden szolgáltatónál 0/0 a garantált sebesség, úgyhogy ez miatt nem tudsz tenni semmit.
2023. aug. 25. 05:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Tegyél panaszt az NMHH-nál.
2023. aug. 25. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Valamit csak lehet tenni ne hogy már mindig csak ők járjanak jól
2023. aug. 25. 07:08
 6/10 anonim ***** válasza:
100%
Telefonodon állítsd be, hogy max 4G preferenciát akarjon látni. Így a felétek található mérhető, de csak enyhe 5G párával nem foglalkozik.
2023. aug. 25. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Be van állítva már mindent megprobaltam. Van egy 4G Routerem abba van egy multiSim ahoz vettem nagyobb anntenat hátha de semmi változás
2023. aug. 26. 20:16
 8/10 anonim ***** válasza:
Akkor tanácstalan vagyok én is. Bármi is lesz, kérjük, oszd majd meg itt velünk. Reméljük, minden rendben lesz.
2023. aug. 27. 03:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Felhivtak hogy látják hogy panaszt tettem meg fogják nézni lehet hogy az anntena nem jól lett vissza rakva amikor csináltak az 5G-t.... Fognak értesíteni ha ki van javítva ennek egy hete de semmi változás most írtam nekik meg 1 levelet várom hogy mi lesz közbe rendeltem egy ingyenes 70-es simet az viszont hasít meg úgy is hogy nincs fent a nagy anntena
2023. szept. 10. 20:32
 10/10 anonim ***** válasza:
Köszi a visszajelzést. Jólesik, hogy nem hagytál bennünket kétségek között. Ha változás van, szólj. A készülékeket elvileg nem lehet külön törleszteni, így ha teljesen használhatatlan a szolgáltatás, akkor talán engednek valami köztes megoldást találni, de a kettő össze van kapcsolva jogilag, erről tudj. A vodás feltöltőkártyát pedig akkor használd netezésre, majd a hűség után számhordozással keress egy másik mobilszolgáltatót, ami a vodás térerőt használja. Ilyennel tudsz szerződni pl. a www.KoviTel.hu oldalon.
2023. szept. 11. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!