Kezdőoldal » Egyéb kérdések » GYIK » A szájt üzemeltetője mennyire...

A szájt üzemeltetője mennyire lenne vevő néhány felhasználói módosítás javaslatra?

Figyelt kérdés

Igazából csak kérdés szinten merült fel bennem, mivel magam is üzemeltetek és moderálok felületeket, hogy néhány jóhiszemű észrevételt tegyek.


- Nem lehetne-e eltörölni ezt a pontozást? Indok: nem arra használják, amire való, sokaknak szinte fétisük mindenkit lepontozni, nem a válasz relevanciáját tükrözi, hanem szimpátiakérdés lett belőle. Inkább látom kontraproduktívnak, mint hasznosnak. Esetleg ha csak a kérdezők pontozhatnák a saját kérdésük alatti válaszokat, annak több értelme lenne.

- De ennél is fontosabb, hogy amikor "megjelenik a kipirosítás" amikor az admin figyelmeztet, hogy törölte XY kérdésedet, mert nem felel meg az oldal szabályainak. Többet tanulhatna az esetből a felhasználó, ha konkrétan nevén neveznék, hogy milyen szabályt sértett. Nálunk, ahol én moderálok, ez alapvetés. Ott, ha valakit valamiben korlátozni kell, akkor azt totális egyenes kommunikációval, konkrétan nevén nevezve indokoljuk. Így nem érzi magát hülyének senki.

- Lehetne itt egy ilyen rovat, hogy felhasználói javaslatok, észrevételek.


dec. 15. 08:31
 1/2 anonim ***** válasza:
14%

Az összes észrevételnek ugyanaz a sorsa, hogy az új kérdések majd lenyomják és el lesznek felejtve. Nem fognak semmit csinálni, mert az oldal így is működik.


A három javaslatod:

1. Az egész rendszer a pontozáson alapul. Aki ellentétesen pontoz a többséggel (jó válaszokat nem hasznosnak, rossz válaszokat hasznosnak jelöli), pontlevonást kap, százalékos értéke esik, nem tud szintet lépni. Be van építve a visszaélés elleni védelem. Ha csak a kérdező tud értékelni az csak rosszul sülhet el: aki nem tudja mi a jó válasz, eldönteni sem képes hogy hasznos-e; aki csak kötekedni és trollkodni akar, minden jó választ negatívan fog értékelni, ezzel a válaszadási hajlandóságot nullázni. Nem fognak az emberek válaszolni, ha a segítő szándékukat leminősítik (a kérdező nem hajlandó a hülyeségét elengedni, a tévedését kijavítani, vagy szándékosan lepontoz, mert úgysem akadályozhatja meg senki ebben, és következménye sincs).


2. A szabályzatot ismerned kell, anélkül nem tudsz regisztrálni. Nem kell megindokolniuk tételesen mi a probléma, mert fel van sorolva vagy 20 indok a szabályzatban. Ritka, hogy ne felelne meg egy konkrét pontjának a kérdés.


3. Ez az alkategória az. Nem számít hol teszel javaslatot, ami nem fog megvalósulni. Az oldalt alig pár százan használják aktívan, nem fognak már ebbe pénzt ölni. 3 év alatt azt sem javították még ki, hogy rendesen elszámolják a toplistában a pontokat. Vagy legyen egy működő tiltási rendszer. A többi kényelmi dolognak messze nincs akkora prioritása, mint hiányzó alapvető elemeknek.

dec. 15. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
46%

Pontozással nem foglalkozol és meg van oldva.

Ha meg olyasmi miatt törlik akkor röviden szokták jelezni az okát.

dec. 16. 04:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!