Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Önismereti kérdések » Én egy 5-es diák vagyok és...

Én egy 5-es diák vagyok és azt kérdezem, hogy hogy tűnjek ki a társaim közül? Tudom, hogy kicsi vagyok még ilyen kérdésekhez, de mégis.

Figyelt kérdés
2009. febr. 18. 19:08
 1/9 anonim ***** válasza:
97%

Hogy érted azt hogy kitűnni a tömegből???

Szerintem tanulj,szerezz jó jegyeket,és hidd el kifogsz tűnni a tömegből.:) Külsőre meg ne akarj kitűnni,vagy alapból más vagy mint a többi vagy nem.

2009. febr. 18. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
97%
Ne törődj vele, mit gondolnak a többiek. Ezzel máris kitűnsz, hiszen mindjárt kíváncsi lesz mindenki, vajon TE mit gondolsz róluk.....:)
2009. febr. 18. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
82%

Igaza van az utolsónak. Manapság mindenki ki akar tűnni a tömegből. Más akar lenni. És mivel mindenki ezt csinálja, így mindenki ugyanolyan kis senki marad.


Teljesen felesleges kitűnnöd, mert akor pont olyan leszel, mint a többi.

2009. febr. 18. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
63%