Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Önismereti kérdések » Mik akartok/akartatok lenni...

Mik akartok/akartatok lenni gyerekkorotokban? és sikerült? Milyen céljaitok vannak az életben? és hogy valósítanátok meg őket? Számotokra mit jelent, ha valaki sikeres?

Figyelt kérdés

csak úgy kiváncsiságból :D


13l


2011. okt. 16. 12:08
1 2 3 4
 21/36 anonim ***** válasza:
100%
9 éves koromig a rendőrség mellett laktunk..Imádtam és rendőr akartam lenni.. Aztán fodrász, tanítónéni, cipőboltban pénztáros. Legvégére jött az újságíró, ez továbbfejlődött rádiósbemondóvá. Most végzős sajtótechnikus hallgató vagyok.. Utána viszont idegenforgalmi irányba szeretnék továbbmenni.. Ha ez megvan, és nem kapok munkát, megcsinálom az újságírót valahol. Ha munkát kapok.. akkor majd egyszer, később.. :)
2011. okt. 16. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/36 anonim ***** válasza:
100%
Református lelkész szerettem volna lenne és az is lettem.
2011. okt. 16. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/36 anonim ***** válasza:
100%

Először szakács, majd focista. Egyik sem sikerült, csak egy hivatalnok lettem. A céljaim elfogytak, már csak vagyok a világba.

Sikeres számomra az, aki talál értelmet az életében.

2011. okt. 16. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/36 anonim ***** válasza:
80%
Zsoké akartam lenni, sok nyelven beszélni, sok helyen élni. Zsoké MÉG nem vagyok, de remélem az is eljön :P, sok nyelven beszélni háát eddig 3 nyelv megvan :) de 8-at akarok felsőfokún megtanulni.:D Sok helyen élni, nagyon sok lehetőségem van hála égnek:D külföldön élek és ennek köszönhetően gyorsan megtanulom a nyelvet ezért anyáék se ellenzik, hogyha akarok másik országba költözzek, persze miután az adott ország nyelvéből felsőfokú nyelvvizsga megvan:)Siker nekem azt jelenti, hogy a céljaim megvalósítása, elérése, kikaparni magamnak a gesztenyét, nem más hátán felmászni az egekig, hanem én érem el amit szeretnék :) 17/L
2011. okt. 16. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/36 anonim válasza:
100%