Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Mit tegyek a szolgáltató a ha...

Mit tegyek a szolgáltató a ha sosincs net nálunk?

Figyelt kérdés
Mindig Folyamatosan szar a net. Én emiatt nem tudok tanulni, apámék sem tudják csinálni a saját kis dolgukat mert mindent mobilnetről kell csinálni ami meg így elég gyorsan elfogy. A kibszott szolgáltatót meg akárhányszor felhivjuk mindig beleböfög valamit a telefonba, hogy nézzük meg a rutert meg egyéb fszsagok de nincs semmivel semmi baj csak szimplán mindennap két percenként nincs net. Mit lehet ezzel tenni? Mert komolyan többet nem fogjuk őket felhivni de már a fszunk tele van ezzel. (másik szolgáltató nincsen sajnos itt)

2019. dec. 9. 22:06
 1/7 A kérdező kommentje:
A kérdést véletlenül elirtam: "mit tegyek, ha sosincs net nálunk?"
2019. dec. 9. 22:07
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Lehet hivatkozni a szerződési feltételekre, ami őket is kötelezi nem csak titeket. Abban benne kell lennie a minimum fel és letöltési sebességnek. Ha nincs net hosszabb ideig, akkor nyilván nem tudják biztosítani azt, amire fizettek. Bejelentést kell tenni és kérni, hogy küldjenek ki szakembert, aki kezd valamit a dologgal.
2019. dec. 9. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
41%
Váltsatok szolgáltatót.
2019. dec. 9. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
82%

#3

Hahaha, mintha ez olyan könnyű lenne.

Budapesten lakunk, központi helyen, mégis CSAK a Magyar Telekom van.

Az infrastruktúra persze itt nincs kiépítve, mert viszonylag kevesen lakunk ebben az utcában, csak lassú net elérhető.

2019. dec. 10. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
94%

Egy modemcserét verjetek ki legalább, de ha az sem oldja meg, akkor harc lesz!!


nekem a vidanettel voltak hasonló gondjaim.


feljelentettem őket a NMHH-nál.

ki is jöttek és bevizsgáltak mindent.

akkora szerszámosláda volt náluk, hogy ketten hozták be. Volt abban mindenféle mérőműszer.

A modemből kihúzták a drótot, bedugták a gépjükbe és több órán keresztül mértek.

Utána elmentek a szolgáltató központjába és ott is méricskéltek.

Találtak ezt-azt, hibás csatlakozásokat, kábeleket amin hol volt jel, hol nem volt.

Nem mondom, hogy azonnal jobb lett a net, de nekiálltak az egész házban kicserélni a vezetékeket, és hamarosan megszűntek a pbroblémáink.


A lényeg, hogy lássa a szolgáltató, hogy nem szórakozhat veletek. Ha szorul a hurok a nyaka körül, intézkedni fog.


Legyen mindenről hibajegy, hibabejelentés, legyen nyoma, hogy ti szóltatok.

Illetve videófelvétellel is bizonyíthatjátok, hogy mikor mi volt.

meg képernyőképek a sebességtesztekről (ping értéke fontos lehet)


Én konkrétan azt csináltam, hogy felvettem kamerával a műsort ahogyan épp szaggatott a kép, meg szar volt a hang. :D



nézd meg a szolgáltató honlapján ki a felügyeletis szerve és ott kell felejelntést tenni.

Általában a hirközlési hatóság - NMHH az.

illetve a fogasztóvédelmnél is fel kell őket jelenteni.

2019. dec. 10. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Nálunk a szolgáltató a Telekom és rendben működik (tv, net, wifi, telefon). De van a környéken Digi és UPC is, egyik rosszabb, mint a másik. Nem Budapest.
2019. dec. 10. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat:)
2019. dec. 11. 13:52

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!