Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Ebayen indítottam reklamációt,...

Ebayen indítottam reklamációt, és ha nincs változás akkor szóljak ebaynek és segítenek. De hogyan szóljak? Lesz egy gomb erre?

Figyelt kérdés
Az a helyzet, hogy rendeltem valamit, amit a dpd kézbesítésnél elrontott, mikor csomagpontra kértem át. Így megy vissza a eladónak. Megnyomtam a segítség kérést, és azt választottam, hogy a termékre továbbra is igényt tartok. Ha május 24.-ig nincs semmi reakció az eladótól, akkor szóljak az ebaynek, és segítenek. Ez ilyenkor lépésről lépésre hogy működik az applikációban? Vagy mi módon tudok szólni nekik? Köszönöm a segítséget!

2023. máj. 18. 10:13
 1/3 A kérdező kommentje:
Idő közben sikerült írnom az ügyfélszolgálatnak. Baromi kellemetlen ez a szitu.
2023. máj. 18. 10:55
 2/3 Ypszilon1980 ***** válasza:
Úgy van, hogy jelzed az ebay-nek, ezt megtetted, ilyenkor nyitnak egy reklamációs platformot és jelzik ezt az eladó felé, utána egy bizonyos ideig várnak a válaszára. Ha ez nem vezet eredményre, akkor megint írsz nekik, hogy ez nem történt meg és visszakéred az árát, ebay-en ezt figyelik is. Akkor záródik le az ügy, ha te lezárod vagy jelzed nekik, hogy megoldódott. Addig ott megy a vita. Nekem volt pár ilyen, akkor 1 héten belül mindig megoldódott.
2023. máj. 18. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Tegnap vissza is utalták a pénzem.
2023. máj. 19. 06:36

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!