Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Vettem tavaly egy porszivot 2...

Vettem tavaly egy porszivot 2 hónapja leadtam szervizbe, hívtam őket azt mondtak vissza adják az arat közben beszünt a cég eltűnt róluk minden az internetről. Telefonon sem lehet elérni.Hol tudok ilyenkor intézkedni ? Rendőrség? Fogyasztó védelem ?

Figyelt kérdés
Techkaptar.hu
2023. jún. 28. 10:47
 1/4 anonim ***** válasza:
2023. jún. 28. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Szervizmérnök úr ***** válasza:
Noha az eMag nem felel a külső partnerekért, de attól még először is tőlük kellene valami tanácsot, állásfoglalást kérni.
2023. jún. 28. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Nem emagon keresztül rendeltem sajnos hanem a saját oldalukon :-(
2023. jún. 28. 11:36
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

Még ha emagon keresztül is vette volna, akkor sincs hozzá semmi közük.

Az meg hogy megszűnt egy cég, nem bűncselekmény. Így jártál. Legközelebb nem a legutolsó söpredéktől rendelsz majd.

A fogyasztóvédelem nem tud egy nem ltező céggel mit kezdeni, mármint ha volna fogyasztóvédelem, de az sincs.

2023. jún. 28. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!