Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » 14 napos termék visszaküldés...

14 napos termék visszaküldés probléma?

Figyelt kérdés
Vásároltam egy terméket kevesebb, az oldalon az áll hogy 14napig visszalehet küldeni. Megkaptam járt vele egy kábel ami megvolt törve így megforrasztottam, hogy kitudjam próbálni. A termékre mégsincs szükségem, de azt írják hogy igy már nem tudják visszavenni, igaz ez így hogy a termék hibátlan, csak a kábel volt a szar amit megcsinaltam?

febr. 21. 22:33
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
82%

10: 5.-nek igaza van. Hibás terméket nem elállással kell visszaküldeni hanem hibás termékként!

Kérdező szempontjából ez már mindegy, mert megtákolta. Most már rajta marad a cucc mint szamáron a fül.

A helyes eljárás az lett volna, hogy jelzi hogy hibás a termék és visszaküldi. Küldtek volna egy másikat (ha kéri), aztán a másodiknál eldönteni hogy kell-e vagy sem és ha nem, akkor élni az elállás jogával.

febr. 22. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
0%
11) és hogy bizonyítod hogy hibás a termék?a futár jelenlétében vizsgáltod át aki tanúsítja?
febr. 22. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
10+12. Te hol élsz, valami barlangban? Mert hogy nem a 21. századi civilizációban, az fix...
febr. 22. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
0%
13) soroljad hol tévedek!
febr. 22. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!