Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Miért nem tudom hitelesíteni...

Miért nem tudom hitelesíteni a jelentkezésem?

Figyelt kérdés
Mikor megpróbálom hitelesíteni azt írja ki, hogy "Ügyfélkapu rendszerében történő azonosítása személyes adat eltérés miatt sikertelen volt." Leellenőriztem és minden személyes adatom ugyanaz a felvin és az ügyfélkapun is és az nem tudom hol lehet a hiba. Előre is köszönöm a válaszokat.

2017. febr. 8. 17:00
 1/3 anonim ***** válasza:
Nem gépeltél el semmit?
2017. febr. 8. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Mindent leellenőriztem és rendben van.
2017. febr. 8. 19:24
 3/3 Kata98h válasza:

Nyomtasd ki a jelentkezést és küld el. Nehogy ezen múljon a felvételid.

Felvi.hu-ról másoltam be:

Hitelesítő adatlap esetében, amennyiben a jelentkező végzett a szükséges adatok rögzítésével, akkor az Ellenőrzés és hitelesítés menüpontban egy teljes ellenőrzést követően a rendszer elkészíti a jelentkező hitelesítő adatlapját, amely tartalmaz minden, a felületen rögzített adatot és azt kinyomtatva, aláírva kell a felvételi eljárás címére (Oktatási Hivatal, 1380 Budapest Pf. 1190) legkésőbb 2017. február 20-ig postázni.

2017. febr. 9. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!