Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Kezdő vagyok, milyen fényképez...

Kezdő vagyok, milyen fényképezőgépet vegyek?

Figyelt kérdés

Kezdő hobbi fotós vagyok.Eddig kompakt gépet használtam de szeretnék venni egy bridge gépet de maximum 60 ezer Ft-ért.

Olyat szeretnék amin azért valamennyire tudok tanulni is.

Kinéztem ezt

[link]


Illetve ezt

[link]

Nikon l830-at viszont sokan nem ajánlják.

Esetleg olympust vagy samsungot érdemes venni ebben az árkategóriában és azzal a feltétellel,hogy szeretnék tanulni vele?

Ti miket ajánlotok?



2014. okt. 30. 15:45
 1/8 anonim ***** válasza:

Egyiken sincs rekesz- és zársebesség-előválasztás (a Sony annyiból jobb, hogy van teljesen manuális mód). Egyiken sincs szűrőmenet, egyik sem tud RAW-ban menteni, egyiken sincs vakupapucs.


Nem lenne érdemes inkább használtan egy kategóriával feljebb keresgélni?

2014. okt. 30. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

De végülis egyáltalán nincs olyan 60 ezres bridge ami magamfajta kezdőnek megfelelne és ezeket felejtsem el?

Gondoltam rá,hogy veszek használtan de az az igazság,hogy félek a használtaktól.

2014. okt. 30. 17:22
 3/8 anonim ***** válasza:

Úgy gondolom, a rekesz- és zársebesség-előválasztás elengedhetetlen, a RAW szintén alap, ha komolyabban akarsz foglalkozni a dologgal. Nem tudom, mi lenne a fő témád, de a vaku és a szűrők használata szintén fontos lehet.


Ha tényleg foglalkozni akarsz vele és nem csak "jobb képeket akarsz csinálni", mint oly sokan, akkor sokkal jobban járnál egy régi, használt dslr-rel és egy-két objektívvel.


Ha azonban csak valamennyire tanulgatni akarsz, akkor nem tudom, mi kéne neked. Neked kell tudni, mi az, amire már nem elég a kompaktod, mire lenne pluszban szükséged. Alig adtál használható információt.

2014. okt. 30. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza: