Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Panaszt szeretnék tenni a...

Panaszt szeretnék tenni a Vodafonra.2022.augusztus 26.-án vettem egy telefont,ami selejtes.többször leadtam javításra,mert garanciás.November óta nem kaptam vissza,kicserélni sem hajlandóak.nem történik semmi,se telefon,se csere.Ki segít??!!!SOS

Figyelt kérdés

2023. jan. 20. 14:40
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Első körben békéltető testület,ott majd mondják a további teendőket.
2023. jan. 20. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
77%
Vagy beperelheted őket.
2023. jan. 20. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
18%
A fideszt?😱
2023. jan. 20. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
Békéltető testület csak akkor foglalkozik veled, ha már megpróbáltad írásban a panaszt megtenni és arra nem kaptál megfelelő választ. Írásban kell mindent leírni.
2023. jan. 20. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Írtam a Fogyasztó védelemnek levelet,majd azzal besétáltam az üzletükbe,ahol egy hang nélkül megszüntették a szerzödésem./Nagy örömömre/Majd átsétáltam a szomszédjában lévő T-Mobilhoz,és kb.negyed óra múlva kezemben az új telefonnal végre lezárhattam a rémálmot a Vodafonnal...
2023. ápr. 4. 15:43

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!