Domino online adategyeztetésnél miért kaptam ezt a hibaüzentet? "Adataid védelme érdekében az adategyeztetést kizárólag személyes ügyfélszolgálaton áll módunkban elvégezni. Kérjük, fáradj be valamelyik üzletünkbe!"
Figyelt kérdés
Más kiapott már ilyen hibát? Mi lehet a gond?jan. 11. 10:39
12/16 A kérdező kommentje:
#11 Menj be te!
jan. 16. 23:41
13/16 anonim válasza:
Kedves buta kérdező. Helyetted ezt senki sem tudja elvégzése,magaddal szursz ki.Gratula!
14/16 A kérdező kommentje:
#13 nem is akarom elintézni! Ki mondott ilyet?
Tanuljatok már meg olvasni és ne csináljatok úgy mintha funkcionális analfabéták lennétek!
A kérdés így szólt: "Domino online adategyeztetésnél miért kaptam ezt a hibaüzentet?"
jan. 31. 16:14
15/16 anonim válasza:
Nem akar bemenni, nem akarja megoldani...
De akkor miért emelgeti ki a kérdést? :DDDD
Minden rendben a toronyban kérdező?
16/16 A kérdező kommentje:
Bazzeg ennyi hülyét mint ami itt a gyakorin van...
Veszek egy másik SIM-et és sorbanállás nélkül meg van oldva.
Egyszerűbb lenne ha kusba maradnátok trollok!
Kérem csak az szóljon hozzá aki kapott már ilyen hibát és/vagy esetleg tudja a hiba pontos okát!
febr. 9. 01:32
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!