Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Tényeg csak 12 hónap garancia...

Tényeg csak 12 hónap garancia van egy új Iphone-ra?

Figyelt kérdés
Más gyártók simán adnak 2, de akár 3 évet is, az Apple hogyhogy csak 1-et? Ennyire szar lenne, hogy nem bízik a saját termékében jobban?

2017. jan. 21. 08:13
 1/8 anonim ***** válasza:
76%
Az applenél plusz pénzért van lehetőséged kiterjeszteni a garanciát. Döntsd el, hogy ez megéri-e.
2017. jan. 21. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

A hivatalos információk szerint egy év:

* [link]

* [link]


A garancia bővíthető - csak iPhone-ra nem látni ezt a lehetőséget:

* [link]

* [link]


Itt is írnak erről: [link]

2017. jan. 21. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Kiegészítés: pontosabban egyes oldalakon nincs:

* [link]

* [link]

2017. jan. 21. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Azt mondja hogy:

Hivatalosan 1 év garanciát kapsz, VISZONT! EU-s jogszabály miatt vállalniuk kell +1 év szavatosságot (ami lényegében +1 év garancia)


Tehát nem kell venned hozzá +garanciát (Már ha nem szaros sufni gsmboltba veszed akkor járj utána rendesen, hallottam olyat, hogy csávó vett x napon telefont, de gari nem volt mert a gsmból y napon vette, és onnan indult a gari dátum)

2017. jan. 21. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

"EU-s jogszabály miatt vállalniuk kell +1 év szavatosságot"

A FORGALMAZÓNAK, nem az Applenek. És ebben az esetben nem a forgalmazónak kell bizonyítania a hibás teljesítést, hanem a vevőnek.

2017. jan. 21. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Rosszul tudod, mert az Apple-nak kell...

(Telenoros készülék egyből oda küldtek 1 év után, azt cserélték is az egész készüléket)

2017. jan. 21. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Én csak az Országos Fogyasztóvédelmi Testület álláspontját ismétlem:

"A jótállás kedvezőbb a fogyasztó számára a szavatosságnál, mert a jótállási idő (1 év) alatt nem neki kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, hanem a kereskedőnek. Míg szavatosságnál – fogyasztói szerződés esetén – ez csak a vásárlást követő hat hónapon belül van így, utána megfordul a bizonyítási teher."

Forrás: [link]

2017. jan. 21. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

De az EU-s törvény is a forgalmazót említi:

"Ha az Ön által az Európai Unióban vásárolt termékek valamelyike hibás, nem úgy néz ki vagy nem úgy működik, ahogy azt megvételre kínálták, a kereskedőnek kötelessége azt ingyen megjavíttatni vagy kicserélni, vagy a termék vételárának egy részét vagy egészét Önnek visszafizetni."

Forrás: [link]

2017. jan. 21. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!