Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A mobiltelefonomon (Samsung...

A mobiltelefonomon (Samsung Galaxy J3, dual sim, android 5.1.1. ) nem tudom egyik SIM kártyára se a hívásvárakoztatás beállítani, ezt hogy kell szerintetek?

Figyelt kérdés

Elvileg tudom, h. hol kell a telón beállítani ezt az opció, de ki van szürkítve a csúszka, nem lehet megcsinálni.

Aktív a hívásvárakoztatás szolgáltatás mindkét sim-en. Tegnap vettem a telót, és a korábbi telómban (Nokia 216) mind2 sim esetében gond nélkül működött a szolgáltatás még tegnap reggel. Az 1. sim Telenor, a 2. Vodafone. Szolgáltató felhívva, ők is a telóra gyanakszanak, mivel él mindkét kártya esetében a szolgáltatás. Ötletek, tippek?

A hívásátirányítás persze működik, ezt be tudtam állítani, de azzal nem sokra megyek. Mivel pl. az 1. telenoros sim-et használom sokat, és azon szoktak beszéd közben mások is keresni.


Előre is köszönöm!



2017. ápr. 22. 12:42
 1/5 A kérdező kommentje:
Bocs a gépelési hibákért. Még annyi, h. sajnos ki is próbáltam, és ha mással beszélek, akkor semmit se ír ki a mobil (és a hívott félnek pedig foglalt jelzést ad).
2017. ápr. 22. 12:44
 2/5 A kérdező kommentje:
próbáltam a Telenor-os *,#.es kóddal is, kiírja a mobil erre, h. aktív a szolgáltatás, de utána ugyanúgy semmi, szürke a beállítási opció
2017. ápr. 22. 12:52
 3/5 A kérdező kommentje:

Pontosítok: "nem létező szám"-hoz hasonló hangjelzést ad a 2. hívó félnek a mobil, ha az 1-vel beszélek. Ez még nagyobb gáz, mivel így úgy tűnik, h. nem létezik a szám, vagy hosszabb ideig nem lehet használni.


Amúgy nem rossz a mobil, de lehet, ott szúrtam el, h. amikor használatba helyeztem, nem mindent akkor állítottam be a rendszer által felkínált módon, hanem később. Kényszerből csak így tudtam ugyanis megoldani. De a Telenor-os sim-re jött beállításos sms, ami renbden is volt. A vodás-on pedig le van tiltva a net, mert azt csak hívásra használom, a telenoros SIM-mel netezek (vagy wifi-vel, ha van éppen hálózat, ilyenkor pedig letiltom a sim-es adatforgalmat a telón, ne onnan szedje a pénzt).


Ha a nem rögtöni kezdőbeállítás a gond szerintetek, állítsak mindent vissza a gyári alapbeállításokba? És ebben az esetben meghagyjam az fájlokat, amiket feltettem, vagy ezeket is töröljem?

Amúgy jó sok ideig telepítgettem appokat, úgyh. remélem, nem kell gyárira visszaállítani mindent.


Na, most már befejezem a kisregényemet, bocs, h. hosszú lett, várom a hozzászólásokat:-)

2017. ápr. 22. 13:55
 4/5 A kérdező kommentje:

Rájöttem közben, megosztom, mire.

A "Beállítások"/"Sim-kártya kezelő"/"Állandó 2 SIM"-et le kell tiltani (a 2 számomon egyszerre úgyis nagyon ritkán keresnek). Ezután már lehet a csúszkával mind2 simre beállítani a hívásvárakoztatást, legalábbis nálam így működik. Sztem ez volt az oka.


Mivel új okostelefonos vagyok, lehet, h. csak nekem nem egyértelmű, de:


most már látom a 2. hívást is,

ott villog lent a 2. hívás ikonja, és akármit csinálok (rányomnék a zöld felvétel vagy a piros lerakás gombra, pöckölném őket), nem csinál a mobil semmit. Beállítottam az előlapi gombbal a hívás felvevése, és a kikapcsoló gombra a hívás letevése opciókat. De ezekkel a gombokkal SEM tudom a 2. hívást megszakítani. Még "tartás" funkciót sem látok.


Tehát a 2. hívó csak hív és hív (de ez még mindig kisebb gond, mint az eredeti kérdésem).


Ha csak egy hívásom van, ott gond nélkül fel tudom venni, és le tudom tenni a hívást a zöld és a piros gombokkal.


Erre tudnátok-e megoldást írni?


Ezt a korábbi nem okosteló Nokia telefonjaimnál be tudtam állítani egyszerűen.


Előre is köszi!

2017. ápr. 22. 15:56
 5/5 A kérdező kommentje:
Szuper, rájöttem, hogy a vízszintes kis befelé mutató nyilakkal ellentétben nem vízszintesen befelé, hanem fölfelé kell húzni mindkét ikontól a kezem, így veszem fel/teszem le a hívást. Az Android megalkotóinak miből tartott volna FELFELÉ tenni egy-egy nyilat a sztem kissé megtévesztő vízszintes irány helyett?:-)
2017. ápr. 22. 16:28

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!