Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Ha van egy "villám káros"...

Ha van egy "villám káros" Tv-m és bejelentem a biztositonál hogy villám belevágott, megvizsgálják a TV-t ők is, vagy nekem kell bevizsgáltatni?

Figyelt kérdés
2013. júl. 7. 00:11
 1/2 anonim ***** válasza:
Nálunk úgy működött, hogy bejelentettük a villámkárt, szakvéleményt kellett csináltatni a márkaszervízzel, azt nekik elküldeni, majd a tévét beadni márkaszervízbe, saját zsebből kifizetni, majd a számla alapján fizettek. De fizettek volna rögtön ők is, csak az hosszabb procedúra lett volna, így hát fizettük saját zsebből.
2013. júl. 7. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
El kell majd vinned a biztosítóddal leszerződött szervizbe, ahol megállapítják, hogy javítható-e. Ha nem, akkor kiállítják a selejtezési javaslatot. Ebben az esetben Te már nem kapod vissza a tévédet, hanem ők gondoskodnak a megfelelő megsemmisítéséről. A biztosító pedig fizet neked egy bizonyos összeget a tévédért.
2013. júl. 7. 00:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!