Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Gyárban dolgozni?

Gyárban dolgozni?

Figyelt kérdés

Akik gyárban dolgoztok operátorként vagy minőségellenőrként:

Milyen ott dolgozni?

Csendes vagyok, így emiatt gondolkozom ilyen jellegű munka elvállalásán.



2023. ápr. 6. 19:04
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Évekkel ezelőtt diákként dolgoztam több nyarat is ilyen munkakörökben. Ha egyáltalán nincs igényed az interakciókra, akkor szerintem jó választás lehet. Én mondjuk szerettem munka közben beszélgetni a többiekkel, jobban telt az idő (kivéve ha nagyon zajos volt a hely, akkor kb csak a gondolataid vannak és te :D ).

Azt viszont, hogy egyáltalán ne szóljon hozzád senki,nem lehet kikerülni,mert azért kommunikálni egymással alapvetően kell, össze kell dolgozni, felosztani a feladatokat,megbeszélni,ki mit csinál, hol tart stb.

2023. ápr. 6. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
55%
Nagyon-nagyon jó.
2023. ápr. 6. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Még a másik opció, amit elvállalhatnék, az az ügyfélszolgálat, de a természetem miatt félő, hogy nem jönnék bele.
2023. ápr. 6. 19:14
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Mindkettő okádék meló, de minőségellenőrként könnyebb megoldani, hogy keveset kelljen beszélgetned.
2023. ápr. 6. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Mi köze a csendességedhez, hogy eldugod magad a világ elől valami rabszolgatartó gyárba?
2023. ápr. 6. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Utolsó: szerinted akkor egy próbát megérne az ügyfélszolgálat?
2023. ápr. 6. 20:30
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Én ügyfélszolgálaton dolgozom.


Érdemes tudatosítani, hogy akkor hívnak, ha baj van. Tehát napi 8 órában fogadsz telefonhívásokat a bajjal kapcsolatban, hogy valami nem megy, valami nem baj, valami gond van, valami nem jó. Amin 50-50% tudsz segíteni.


Ha mondjuk pénteken délután van, és jön a heti száz x-edik, aznapi harmincadik telefonhívásod, egy olyan problémáról panaszkodik az ügyfél és kér segítséget, amit már azon a héten 30 hívásban meghallgattál, és egyikben sem tudtál segíteni (rajtad kívül álló okok miatt), ott azért nehéz higgadtan, kedvesen kezelni a telefonban lévő ügyfelet.

2023. ápr. 6. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%
Ha egy szóval kéne jellemeznem: lélekölő. Viszont a legtöbb kollégám jófej, így a csendességem nem hátráltat. Váltunk egy-két sablon mondatot, és mindenki megy a saját dolgára.
2023. ápr. 6. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!