Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Bruttó 172 ezer forintos...

Bruttó 172 ezer forintos fizetés az kevés?

Figyelt kérdés

Pályakezdő vagyok, de nem a korom miatt (26).

A szakmámban vagyok az, mert ezelőtt főiskolára jártam. Humán területen dolgozok ügyfélszolgálaton. Alapítvány pénzel, ők nem tudnak többet adni. Eleve nem is a teljes pénzt kapom meg, mert abból megy a közösbe is, mivel nem egyedül engem alkalmaznak a régióban.

Én elvagyok ezzel az összeggel, csak az interneten olyan cikkek vannak, hogy a mai fiatalok nettó 158 ezer forintot akarnak minimum. Ugyanakkor a másik véglet azok az emberek akik napi 8 óráznak bruttó 118-122 ezerért...



2015. dec. 3. 15:38
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
81%

Bruttó 172 nem sok. Mivel kézhez csak 112660 Ft-ot kapsz csak. Ami mire elég ha igényes ember vagy?

Vegyünk egy albérletet. Havi 30+ rezsi (gáz,víz,áram,net, kb. megint 20-30)

Már 60-nál járunk, és még nem ettél.

Ha normálisan étkezel arra is elmegy 40-50 havonta.

Máris ott vagy a nettódnál, és még nem vettél ruhát, nem vettél semmi tusfürdőt, mosóport, stb-t.

Nem mentél el sehova, és nincs semmi félretett pénzed.


Szóval ha így nézed, az a bruttó nem sok.


Persze ha neked nem annyira fontos a jó lakás, számlákon is sokat spórolsz. A kajád is olyan mint sok átlagos embernél(nem vagy válogatós) akkor jut mindenre annyi pénzből már ha egyedül vagy.

2015. dec. 3. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 Roland G. ***** válasza:

Szerintem is kevés.

Ahogyan az első válaszoló írta,éppen hogy megélsz,de előrelépni,félretenni,növekedni nem tudsz.A szörnyű,hogy a legtöbben még ennyit se keresnek.Nem is tudom hogy jönnek ki a fizetésükből..

2015. dec. 3. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza: