Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » Ha egy woltos futár már...

Ha egy woltos futár már felvette a kajámat, de sokat késik, azt szankcionálja valahogy a Wolt rendszere?

Figyelt kérdés
Konkrét példa: látom, hogy már felvette a kajámat, és más rendeléseket is leadott már - ezt is írja -, mégis másik irányba indul valamiért, így az idő-számláló 2 percről folyamatosan visszaugrik 3-ra (úgy nagyjából 8-szor korrigálnia kell a számlálónak pedig már kiszállítás alatt van). Ilyenkor ahogy én kapom az ajándék kreditet a késésért, őt valahogy ez hátrányba hozza? Van erre a cégnél protokoll? (Kíváncsiság, nem uszítás meg ilyen baromságok, de tudom, hogy lesz akinek nem tetszik a kérdésem)

2022. dec. 2. 16:48
 1/9 anonim ***** válasza:
87%
Nem a woltnál, hanem más cégnél úgy tudom, hogy ilyenkor nincs semmi szankcionálás. Nyílván a többi címre megy a futár és emiatt késik a tiéd. De pl, ha a meghatározott időn belül nem ér ki, akkor ezt jelzi a rendszer, emellett ha pl üszin jelzed, hogy gond volt, sokat késett a rendelés, akkor utána ezt továbbítani kell, vagy a futis diszpik írnak róla feljegyzést, így ezáltal a futi valahogy "hátrányba" kerül, mert ők is valami sáv szerint vannak sorolva a teljesítmény meg panaszok alapján.
2022. dec. 2. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem tudom hogy a futároknak ez milyen hátrányt jelent ha késik. Gondolom a rendszer biztos látja meg rögzíti az eseményeket hogy a kiszállítás alatt mi történik és gondolom valaki számonkéri a késés okát főleg ha sokat késett éppenséggel. De az is lehet hogy nekik ki van adva mikor mit miylen sorrenndbe szállítsanak le. Én pizzafutárként dolgoztam, igaz közel sem a wolt rendszer szerint de volt rá példa hogy kaptam 5 címet, és fel volt írva a sorrend hogy mivel kezdjem és mi a következő és a kettő között belefért volna bőven a 3. cím de mondták hogy ne mert ezzel is értékes perceket veszítek még ha csak 3-4 perces a kitérő már az is számít.
2022. dec. 2. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat. Első hsz.: a Wolton látom, hogy csak az én kajám van nála, mert ha nem így van, írja, hogy még másik rendeléseket kézbesít (vagy valami ilyesmit). De ezt írtam. A "kalandozásnak" nem lehet oka az, hogy több címe van, annak tudnék. Múltkor lement a srác a rakparta konkrétan valamiért és ott időzött :D (de az is lehet h a GPS tévedett csak)
2022. dec. 2. 17:05
 4/9 A kérdező kommentje:
*arról tudnék
2022. dec. 2. 17:06
 5/9 anonim ***** válasza:
55%
LEhet, hogy egyszerüen megéhezett és megevett egy szendvicset
2022. dec. 2. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
15%

Vagy előre veszi a jattosokat...

Gyakori ezeknél a nyomorultaknál.

2022. dec. 2. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:
95%
#6 főleg, hogy a Wolt futárok csak a fizetés után kb egy órával látják, hogy az adott illető jattolt-e és abból a 200 Ft-ból még adózni is kell :D
2022. dec. 5. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Igen a woltnál úgy van hogy talán 3 rendelést vihet egyszerre a futár és amíg nem a tiédet viszi azt írja az app hogy más rendeléseket teljesít, aztán ha azokat leadja akkor kiírja hogy már a tiedet kézbesíti. És végig lehet látni térképen hogy hol van a futár.
2022. dec. 6. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Közlekedési akadály?
2023. jan. 3. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!