Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » Kihez kell fordulni ha a...

Kihez kell fordulni ha a helyi közértben csalnak a mérlegelésnél, a húst a RAKTÁRBAN darálják stb?

Figyelt kérdés
Az üzletvezető nem csinál semmit!! Panaszkönyv nem létezik szerintük!!! (tudom már vásárlók könyve a hivatalos neve)
2011. okt. 1. 14:21
 1/8 anonim válasza:
100%

fogyasztóvédelemi hatóság


[link]

2011. okt. 1. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Minden üzletnek van felügyeleti szerve, feljelentheted az önkormányzatnál is őket. Ami a panaszkönyvet illeti, "olyan nincs, hogy nincs".
2011. okt. 1. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
96%

Olyan nincs, hogy nincs panaszkönyv, kötelező lennie.

Már ezért is feljelentheted őket a fogyasztóvédőknél.


A boltban ki kéne írni azt is, hogy panasz esetén hová fordulhatsz, ki a felettes szerv.


Gondolom, ez is hiányzik.


A helyedben egyébként egy másik boltoshoz fordulnék (ha megoldható), ezek után biztos te kapod mindig a lejárt szavatosságú hentesárut.


Arra meg mérget vehetsz, hogy pont az üzletvezető találja ki ezeket a stikliket, persze, hogy nem fog csinálni semmit.


Még hatékonyabb egyébként, ha többen is tesztek panaszt a fogyasztóvédelemnél.

2011. okt. 1. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
73%

"Olyan nincs, hogy nincs panaszkönyv, kötelező lennie.

Már ezért is feljelentheted őket a fogyasztóvédőknél. "


Soha nem is volt panaszkönyv.A hivatalos neve hindid is

VÁSÁRLÓK KÖNYVE

volt, és most is az /ha véletlenül pozitív véleményed van, azt is bele lehet írni/. Az érvényes jogszabályok szerint jól látható helyen, a vásárlók számára könnyen hozzáférhetően kell tárolni, és még tollat is kell mellé tenni.


Első körben a helyi önkormányzatnál reklamálj, utána/egyszerre fogyasztóvédelmi felügyelet, ÁNTSZ, Apeh/NAV.

2011. okt. 1. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
65%

Utolsó kedves válaszoló! nem tudom hány éves vagy, de igenis volt panaszkönyv a vásárlók könyve előtt.

akkor is előszeretettel dugdosták, bár kifüggetszve kellett volna lennie...

2011. okt. 1. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
76%

ja, a kérdésre:) ragaszkodj a vásárlók könyvéhez és írd be az észrevételeidet.

további lépés a fogyasztóvédelem.

minden kimérést, a vevő által kiválasztott darabból

kell végezni, és a darálónak is a vevő előtt látható helyen kell lennie, és kötelesek a kiválasztott húst ledarálni.

lehet, hogy boltot váltasz, de legalább Te teszel valamit

a sok-sok vevőmegkárosítás ellen.

2011. okt. 1. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2011. okt. 1. 18:22
 8/8 anonim ***** válasza:

"Utolsó kedves válaszoló! nem tudom hány éves vagy, de igenis volt panaszkönyv a vásárlók könyve előtt.

akkor is előszeretettel dugdosták, bár kifüggetszve kellett volna lennie..."


43 éves vagyok, soha nem volt panaszkönyv, csak annak mondták -nagyon helytelenül, mivel a jó dolgokat is bele lehetett írni, és a "boldog békeidőben" ezek után is kaptad a jutalmazásokat.

Családom nagy része az államosítások után az élelmiszer-kereskedelemben dolgozott, tehát elég biztos információim vannak.

2011. okt. 2. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!