Tesco online rendelésnél tájékoztatnak ha nem elérhető a termék?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Személyes átvétellel adtam le egy bevásárlást összesen kétszer 2db termékre, ami a felvásárlók miatt újabban...khm, hiánycikk.
A kérdés:
Mielőtt elindulnék átvenni a dolgokat, küldenek bármiféle üzenetet, vagy felhívnak? Mert nem szeretnék fölös köröket róni érte.
Pl.:
- Ez nincs, helyettesítő termék van, ez és ez;
- Ez nincs, helyettesítő sincs;
- Semmi sincs;
- Minden rendben átvehető;
- stb.
Köszönöm előre is a válaszokat!
2020. márc. 25. 22:34
1/1 anonim válasza:
csak önkényesen törlik a kosaradból, ha elfogyott.. :D vicc az egész.. nuku tájékoztatás, szóval nézd majd meg a szállítási nap előtt, hogy nem-e törölték
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!