Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Tesco online rendelésnél...

Tesco online rendelésnél tájékoztatnak ha nem elérhető a termék?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Személyes átvétellel adtam le egy bevásárlást összesen kétszer 2db termékre, ami a felvásárlók miatt újabban...khm, hiánycikk.


A kérdés:

Mielőtt elindulnék átvenni a dolgokat, küldenek bármiféle üzenetet, vagy felhívnak? Mert nem szeretnék fölös köröket róni érte.

Pl.:

- Ez nincs, helyettesítő termék van, ez és ez;

- Ez nincs, helyettesítő sincs;

- Semmi sincs;

- Minden rendben átvehető;

- stb.


Köszönöm előre is a válaszokat!



2020. márc. 25. 22:34
 1/1 anonim ***** válasza:
30%
csak önkényesen törlik a kosaradból, ha elfogyott.. :D vicc az egész.. nuku tájékoztatás, szóval nézd majd meg a szállítási nap előtt, hogy nem-e törölték
2020. márc. 25. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!