Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Esküvő » Mivel célszerű elkezdeni az...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mivel célszerű elkezdeni az esküvő szervezését?

Figyelt kérdés
Templomban kell időpontot kérni elöször aztán a vendéglista helyszín és az után az anyakönyvvezető ha külső helyszínre kérném stb. stb vagy milyen sorrendben?

2013. okt. 25. 12:33
1 2
 1/11 anonim válasza:
Hello, szívesen segítek az esküvődet megszervezni ingyen.
2013. okt. 25. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem a legsarkalotosabb kérdés a helyszín kiválasztása. Aztán aköré lehet szervezni mindent. Persze ha nem akartok nagyon "felkapott" helyen lenni, akkor mindegy...de annak a lefoglalása szerintem az első.
2013. okt. 25. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Szóval elöszőr a helyszín vendéglistástól és azután ahhoz igazítva kérnék időpontot a templomba?Aztán pedig az anyakönyvezetőnél?
2013. okt. 25. 12:48
 4/11 anonim ***** válasza:
77%

Mi elsőnek a vendéglistában állapodtunk meg. A dátumunk már jó előre megvolt (ápr. 28). Nem főidő, így nem féltünk, hogy nem lesz "helyünk" az anyakönyvvezetőnél, mint pl. augusztusban lett volna. Templomi nálunk nem volt, minket nem "mozgatott".

Amikor összeírtuk a vendéglistát, leültünk egyeztetni a szülőkkel. Átbeszéltük, hogy melyik rokont miért nem és melyiket miért hívjuk meg. Készülj fel, nálatok is lesz biztosan fennakadás. :)))

Nálunk az volt az alapszabály, hogy 348324. rokoni ágról senkit, akivel nem is tartjuk a kapcsolatot, azt pedig végképp nem. Évente 1× felhív vagy küld egy üzit .. hát, köszi nem :)))

A barátoknál szintén így voltunk, a kollégák számánál 5-10 főben állapodtunk meg.


Ezután jött a koszorúslány kérdés és az ő párjuk. Ha van barátja, akkor ő a párja, ha nincs, akkor felkérünk rá valakit.

A tanuk egyszerűek voltak: a két testvér.

A virágokat is egyszerű volt lerendezni. Tesz-veszen vettem asztaldíszt, ami egyben autódísz is volt. A csokrom is művirág volt, bár ezt senki sem hitte el róla, csak amikor megfogdosták. Az asztali díszeket és lényegében minden más díszítést én vettem meg és mi raktuk fel az étterembe.


A gyűrűket netről rendeltem, mert allergiás vagyok bizonyos anyagokra és így erre igencsak oda kellett figyelnünk.


Amikor eljött az idő, hogy mehetünk bejelentkezni, kaptunk egy csekket. Másnap befizettem, visszavittem a fénymásolatot és a szertartásra kiválasztott zenéket egy cd-n.

Átbeszéltünk mindent, megbeszéltük, hogy esküvő előtt 3 nappal találkozunk újra, de telefonáljak rájuk. Így is lett.

Amikor megvolt a polgári időpontja, elballagtunk 5 étterembe. Felvázoltuk, hogy mit szeretnénk, hány főre.

Végül kiválasztottunk egyet, amit le is foglaltunk.

Ezután megcsináltuk az ülésrendet. Itt persze figyelni kell, hogy ősellenségeket ne ültess egymás mellé, stb.. :))

Esküvő előtt 1 hónappal bementünk az étterembe és leegyeztettük a menüsort és az itallapot.

Az italokat pl. mi vihettük, azért nem számoltak fel semmit. Kivéve a kv-ért!

Abban állapodtunk meg, hogyha valaki az ital lapunkon kívül kér valamit, akkor ki kell fizetnie.

Ez számunkra azért is volt fontos, mert hiába volt 8 féle szeszes ital, tudtuk, hogy a legdrágább italokra is képesek páran rárepülni. Na, most felesleges 50-100 ezrem az ő mulatságukra nem volt pár pohár ital miatt!


A zenésszel és a vőféllyel is a polgári egyeztettetése után beszéltünk. Lefoglaltuk őket is.

A ruhákat hamar lezongoráztuk, nem volt egy eget verő kérdés, hogy milyen legyen. Az elképzelésünknek megfelelőt az első boltban megkaptuk szerencsére.


Fodrász, kozmetikus alap. Oda szinte mindig jár az ember. Én csak kértem 1-1 időpontot a próbára és az élesre.



Így kb. ennyi. Az alompar.hu oldalon találsz egy listát, hogy mit mikor "kell" elintézni az esküvő előtt.

Költségeket is tervezhetsz. Én nekem sokat segített :)

2013. okt. 25. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Leírom, hogy mi mivel kezdtünk:

1. helyszín (étterem)

2. zenekar

3. vőfély

4. fotós

5. időpont

6. templom


Mielőtt elkezdtük nézegetni az éttermeket és ár ajánlatot kérni kb. leírtuk, hogy hány fő lesz +/- alapon és úgy tudtunk valamit mondani az éttermeknek, hogy max hány fő lesz mert azért azt sem akartuk, hogy szűkös legyen a hely.

2013. okt. 25. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
26%

Miért készüljön fel a kérdező, hogy biztos lesz fennakadás? Nem minden szülő problémázik a vendég listán.

Nálunk a szülők nem szóltak bele sem a vendéglistába se semmibe pedig felesben fizetik a szülők.

2013. okt. 25. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm az eddigi válaszokat!Szeretnénk templomi esküvőt aztán a helyszínen kert helyiségben ha van rá lehetőség oda hínánk ki az anyakönyvezetőt a polgárihoz!Tehát ez alapján először a vendéglista legyen meg aztán a helyszín aztán az anyakönyvezető és utána a templomi időpont szervezése mondjuk?Így jó lenne a sorrend?
2013. okt. 25. 13:41
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Szia! :)


Én is kb. 3 hete szervezem a miénket.

Elsőként a vendéglistát írjátok össze, hogy tudjátok, kb. hány főre számíthattok. Aztán ezek alapján válasszatok helyszínt. Majd jöhetnek sorban a számotokra fontos dolgok, ez nálunk: vőfély, fotós, pap, anyakönyvvezető, zenekar. Videós nem lesz. A ruhát ráérek kiválasztani majd a télen, a dekoráció meg előtte pár hónappal dől el, hogy milyen legyen. Az szerintem nem fontos annyira. A többiek igen, mert lefoglalják őket. Ja, és a karikagyűrűket is majd valamikor télen választjuk ki.

2013. okt. 25. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%
Én először a helyszínt választanám ki, kérnék időpontot. Ezután mennék az anyakönyvvezetőhöz. Ennél a kettőnél a legfontosabb az időpont, a többi szolgáltatóból annyi van, mint égen a csillag, lehet válogatni, úgyis lesz köztük szabad. Nálam a templomi nem játszik ateistaként, de az egy időben van gondolom az anyakönyvvezetős bejelentkezéssel. Ezután kereshetitek a többit, ott már szerintem teljesen mindegy, hogy először fényképészt vagy zenekart foglalsz először, vagy épp a tortát rendeled meg. A meghívókat is ki kell küldeni, de szerintem nem mindegy, hogy mikor. Ha nekem egy évvel előtte küldenének, úgy elfelejteném azt az esküvőt, mint a huzat. Viszont ha 2 hónappal előtte dugnák az orrom alá, az sem tetszene.
2013. okt. 25. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
A meghívókat esküvő előtt 3 hónappal szokták kiosztani, elküldeni. Hamarabb nincs értelme!
2013. okt. 25. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!