Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Esküvő » Szerintetek érdemes esküvőszer...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Szerintetek érdemes esküvőszervezőt megbízni az ügyek intézésével?

Figyelt kérdés

Mármint, azt értem, hogy sok munkát levesz a vállamról, ha megbízok valakit, akinek ez a dolga, de az nekem jobb lesz? Mármint, anyagilag, minőségileg az én érdekeim nézi, az én kívánságaim próbálja tűzön-vízen érvényesíteni az esküvőmre, vagy a maga leszerződött kis zenekaraival, dekorosaival, akárkijeivel próbál meg egy kompromisszumos megoldásra jutni?


Vannak tapasztalatok ezügyben?


Illetve, még egy kérdés: szerintetek mikor érdemes elkezdeni lefoglalni a helyszínt, zenekart, fotóst, hasonló embereket? Egyáltalán ki kell és mit kell csinálni egy teljes lagzihoz? Kell helyszín, kaja és zene. Ezen kívül van még valami fontosabb dolog, amire előre kell gondolni és időben meg kell szervezni?


Köszönöm!


2016. ápr. 27. 10:09
 1/9 anonim ***** válasza:
sztem ha írtok egy listát, hogy mik az elképzelések, milyen helyek jöhetnek szóba és van rá jó pár hónap akkor ti is meg tudjátok szervezni
2016. ápr. 27. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

olyan 10-12hónappal előre érdemes már elkezdeni mindent megszervezni!


(attól is függ,hány vendég lesz,milyen dolgokat szeretnétek,mekkora termet,milyen ételeket-italokat hány főre!)

2016. ápr. 27. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

"érdemes esküvőszervezőt megbízni?": Nem tudom, nem ismerem az áraikat. Nekem eszembe se jutott ilyen szolgáltatást igénybe venni. A férjemmel átbeszéltük, hogy milyen jellegű helyszínt szeretnénk, milyen zenét, milyen ételt, milyen időpontot és ennek megfelelően kezdtem el neten keresgélni helyszíneket. Kértem árajánlatot emailben, egyeztettem lehetséges időpontokat az étteremmel és az anyakönyvvezetővel. Szintén neten keresgéltem zenekarokat, de végül ismerős ajánlására kerestünk meg egy zenekart. Fotós ismerősünk is volt. Ezeket pikk-pakk megszerveztük. Dekorost az étterem ajánlott. Neten nézegettem képeket, hogy milyen dekor jön be és kinyomtatva megmutattam nekik, hogy ilyesmit akarunk. Ennyi az esküvőszervező dolga is. Még esetleg annyit tesz hozzá, hogy vőfélyt is keres nektek, meg megtervezi az egész napotokat egy sablon forgatókönyv alapján.


Szervezés elkezdése: legalább esküvő előtt egy évvel, de lehetőleg hamarabb is, mert a felkapottabb éttermekben nem biztos, hogy előtte egy évvel még tudnak időpontot adni. Ez elég változó, sokan decemberben dobják ki a következő évi esküvői ajánlatokat és onnantól lehet időpontot is foglalni, de sok helyen előző évi ajánlatot adnak a kajára és felhívják a figyelmedet, hogy az ajánlat december-január környékén frissül, lehetséges, hogy emelkedik a menü ára. A lényeg, hogy kábé egy évvel hamarabb kezdjétek el.


Egyáltalán ki kell és mit kell csinálni egy teljes lagzihoz?:

1. kiválasztotok legalább 2-3 szóba jöhető éttermet, megkérdezitek, hogy mik a szabad időpontok abban a hónapban, amikorra tervezitek a lagzit.

2. becsattogtok az anyakönyvvezetőhöz és megkérdezitek, hogy a tervezett hónapban mely szombatokon van még szabad időpont és hány órakor tudnátok kezdeni a ceremóniát.

3. Ha van olyan nap, ami az étteremnek és az anyakönyvesnek is pont szabad, akkor lefoglaljátok az anyakönyvest, illetve írtok egy email-t az étteremnek, hogy x hó x-én lenne a lagzi, foglalják le nektek az időpontot és jelezzenek vissza, hogy mikor és mennyi foglalót kell befizetnetek.

4. kerestek egy fotóst, egy zenekart, egy vőfélyt, aki aznap szabad és vállalja

5. megrendelitek a meghívókat és lehetőleg fél évvel hamarabb kiosztjátok a meghívottaknak, hogy legyen bőven idejük felkészülni rá, + felkéritek a tanúkat.

6. vesztek, vagy béreltek ruhát

7. megrendelitek az esküvői tortát

8. kerestek egy dekorost és legkésőbb esküvő előtt 2 héttel lefixáljátok vele az igényeteket

9. csaptok egy rohadt nagy bulit a lagzin

2016. ápr. 27. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Szia!


Ha időben elkezditek szervezni, akkor nem kell az esküvőszervező. Bár, biztos levesz egy csomó mindent az ember válláról, de én úgy gondolom, hogy az a legjobb és legbiztosabb, ha mindenki magának szervezi, akkor nincs félreértés. (persze ha nagy létszámmal dolgoztok, mint mondjuk 180-200 fő, akkor elgondolkodoknék rajta. Tesómnak 170 fő az eddigi létszám, de mindent Ő csinál, a dekortól a meghívóig, mindent)

Dolgoztam együtt esküvőszervezővel, de hogy őszinte legyek szerintem simán megoldotta volna az ifjú pár maga is.


A helyszínre menjetek el minél hamarabb, egy évvel előtte érdemes lefoglalni, főleg ha főszezonban tartjátok, a zenekarral a fotóssal hasonló a helyzet.

Nagyon hamar betelnek a szolgáltatók.


Ami kell egy esküvőre:

- helyszín (a lagzihoz és a polgári szertartáshoz, ha szeretnétek templomit akkor annak a helyszíne)

- illetékes anyakönyvvezetővel kell egyeztetni

- zenekar

- vőfély/ceremóniamester

- helyszínen az ételt, italt leegyeztetni

- dekoros (hely adottságait meg kell nézni, mert lehet ti is tudtok dekorálni valamennyit, azt a dekorossal le kell egyeztetni, hogy mit kértek pontosan: menyasszonyi csokor, koszorúslányoknak csokor, fő asztalra virág, köszönő virágok szülőknek, egyéb dekor elemek)

- fotós/videós

- cukrász a süteményekhez ha csináltatjátok

- köszönőajándékok

- ültetőkártyák

- messziről érkező vendégek elszállásolása

- ha más helyen lesz a lagzi és a szertartás, akkor hogy jutnak el a-ból b-be a vendégek

2016. ápr. 27. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Sokszor felesleges, de nagyon sokszor jól jön egy esküvőszervező. Pl. ha nagyon sokat dolgoztok és alig van időtök, vagy külföldről szervezitek, de vannak olyan helyek is, ahol fizetsz egy konzultációt és segítenek szolgáltatókat választani, elmondják, hogy minek mi az ára kb. Ez így furán hangozhat, de nagyon nagy segítség, ha tudod, amikor kapsz egy 150ezres dekor árat, vagy egy 200ezres fotós árat, hogy az most sok, középkategória, vagy mi. Egyáltalán, hogy mire számíts ilyen téren, mire figyelj, ...

Ha úgy döntesz, hogy kell, akkor olyan emberhez menj, aki "bevált", sokan látogatják, mert van 1-2 "zugesküvőszervező", aki a saját kis sleppjével dolgoztat csak, de egy bejáratott, sokat dolgozó szervező jóval szélesebb kört ajánl, mert kénytelen erre (ugyanazt a 2 fotóst hiába ajánlgatja 7 különböző párnak ugyanarra a napra).

Vannak sztárok ezen a területen is, pl. Varga-Kovács Tímea, szerintem is az egyik legjobb.

Én a szervezéssel azt mondanám, hogy a helyet 1 évvel előtte keressétek meg, emrt 1-2 felkapottabb lehet már akkor is be van táblázva. Nyári esküvőre előtte ősszel már keressétek a zenekart is, mert az egyik kedvencem (Karavanka) is tele volt már egész évre januárban.

Mi kell? Ti, gyűrűk, dekor, gyűrűpárna, ruhák, cipők, kiegészítők (öv, nyaklánc, fátyol, fehérnemű...), fotós, filmes (ha szeretnétek), hely, zenekar/DJ, ceremóniamester/vőfély, menyecskeruha, torta+sütik(sós+édes). Kb ennyi.

2016. ápr. 27. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Mi a helyszínt, videóst, fotóst, zenekart magunk foglaltuk. Ezt nem is bíztam volna másra. Cukrászdát nem ismertünk így azt a rendezvény szervező ajánlotta. Amiért felfogadtuk az egyrészt a terem dekorálása, amit lehet hogy mi is megtudnánk csinalni de se időm, se kezügyessegem nincs. Ő viszont székszoknyát hoz, masnit, fényfüggönyt, boldogságkaput meg mindent ami "kell" 😃 A virágokat a dekoracióhoz, a csokrokat, kitűzőket ő intézi és hozza oda, hogy honnan az nekünk mindegy. Mi csak megmutattuk milyenre gondoltunk.. Nekünk nagy segítség mert Pesten lakunk az esküvő pedig vidéken lesz. A nagy napon nem kell viragokért szaladni, székszoknyát igazgatni stb. Nem olcsó de hát a lakodalom sem az. Nekünk megeri. Mi mindent (memyasszoymi ruha, videó, fotós, zenekar) egy évvel előbb lefoglaltunk. Mi fix időponthoz kötöttük az esküvőt, tudtuk mit akarunk és nem akartunk semmiről /semkirol lecsúszmi. Vőfélyt csak azert nem hívunk mert a rendezvény szervező koordinálást is vállal de szerintem azt is siman egy évvel előbb le lehet.
2016. ápr. 27. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Nekünk cukrászdabol amúgy egyet mondott. Mindig őket ajánlja de mondta hogy nyugodtan lehet más is, szóval abszolút nem volt erőszakos. Videost és fotóst referencia alapján választottuk, ehhez szerintem nem kell rendezvény szervező. A zenekar már neccesebb de mi voltunk már lagzijukban úgyh ezzel sem volt gond. Szerintem tényleg csak a dekor és a virág ami miatt megeri. Meghívót is tudott volna imtezmi de mu azt már megoldottuk.
2016. ápr. 27. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Az anyakönyvvezetőhöz is már be lehet jelentkezni egy évvel előbb legalabbis hivatalosan mert minket nyáron elzavart hogy még nincs jövő évi naptárja 😃 de januárban be is írt minket telefonon. Személyesen raertünk bemenni, azt mondta Legkésőbb egy hónappal előtte. De ez gondolom mindenhol változó. Úgyh meg kell kérdezni.
2016. ápr. 27. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Mi magunk szerveztük. Kb 2-3 hónap alatt. Szezonon kívüli időpontot választottunk. Olyan profi szolgáltatókat, akiknél több dolgot is összevontunk. Pl a helyszínnek a saját zenészét, a cukrászatukból a tortát és ételeket. Azt ajánlom én is, hogy minél egyszerűbben oldjátok meg és akkor nem lesz nagy feladat. Pl. parti szerviz, amely mindent megold.
2016. ápr. 28. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!