Miben különbözik egy 260ezres babakocsi egy 120 ezrestol? Megeri drágábbat venni?
Ezt te mondd meg! Te látod, hogy konkrétan melyik két babakocsiról van szó!
Én azt tudom, hogy miért vettünk 160 ezres "csak sportkocsit", amikor van 20-ért is.
Nyilván minőségbeli különbség van, vagy mit gondolsz miért? Azért mert a 120 ezres 3in1 kocsija az ismerősömnek recseg, nyikorog, szakadt a huzata, konkrétan eltörött a váza amit heggeszteni kellett, kitört a kereke, addig az én 250 ezres babakocsim egy megbízható márkától a második gyereket furikázza patika állapotban egy nyekkenés nélkül.
Nyilván mindegyik babakocsi gurul, ugye ez az alapelvárás, de nem mindegy hogy meddig és milyen formában. Illetve a mi igényeink a gurulnál magasabbra hágtak, voltak ésszerűen felállított szempontjaink amiknek meg kellett feleltetni a babakocsit és ezt egyik olcsó sem ugrotta meg. Ha pedig nem lett volna vagy csak éppenhogy keretünk a megfelelő modellre, akkor nem szégyelltem volna használtan vásárolni egy minőségi darabot.
Nem törik ki a kereke, nem törik el billentésnél a váz, strapabíró minőségi anyagból készülnek.
Nem kopik ocsmanyra a kerekük 1 nyár után.
Nem pattog le magától a festék a vazrol. Nem kell cippzarat cseréltetni bennük 2 havonta. Nem szívja ki a nap olyan hamar, a leges legtöbb ív szűrős anyagból van, nem rázza szét a gyereket, illetve ami nekem a legfontosabb, nem izzadós műszálas anyag érintkezik a gyerekkel. A lengyel és emagos fos babakocsik amellett hogy rondák, és baromi nehezek, valamint minőségre hányadékok, nem több gyerekre vannak tervezve, mert az első után elhasznalodott lesz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!