Megtaláltam ezt a cikket, mi lesz így a gyerekekkel, hogyan lehetne változtatni?
Ami leginkább letaglózott, hogy 700 ezer általános iskolában tanulóból majd 60 ezer az SNIs diák és a BTMN státuszúakról nem is készült felmérés, pedig belőlük több van és gyakran problémásabbak, mint az SNIsek.
Ez ugye korábbi cikk, azóta csak nőtt a számuk, a mi sulinknál a fél osztályt elküldte a tanárnő szakértőibe ilyen olyan gondokkal tavaly, a gyerekek rosszul tanulnak, nem figyelnek, verekednek, csúnyán beszélnek és fel fognak nőni. Ahogy látom a szülők sem teljesítenek valami jól(nálunk).
Persze tudom, régen is ennyi problémás gyerek volt, csak nem voltak a rendszerbe vezetve, de ha már tudjuk és mérjük, nem kellene minden erővel "emelni a színvonalat", ráállni nagyobb, megfelelőbb tudás átadására és fejlesztésekre állami szinten?
Majdnem minden 10. SNI-s, BTMNes pedig ennél is több, egy átlag osztályban az osztály negyede legalább problémás..
És mennyi nincs diagnosztizálva vagy rögzítve.
Amúgy nem több, mint koràbban, csak mondjuk az én időmben szimplán elkönyveltèk “bajos, problémás, neveletlen” gyereknek őket.
36 éves vagyok
Több tanár kellene és kisebb létszámú osztályok.
Nagyon más lett a világ, a digitalizáció és más technikai fejlődés miatt sokkal zajosabb, gyorsabb, több az inger, nagyobb a környezetszennyezés és hát a genetikánk is satnyul.
Az én gyerekkoromban külön osztályban tanították őket kifejezetten erre szakosodott pedagógusok. De tulajdonképpen ez is egyfajta megbélyegzés volt.
N
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!