Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Iskolák » Szerintetek nem furcsa, ha a...

Szerintetek nem furcsa, ha a füzetbe írt kisjegyek közül csak a rosszból csinál rendes jegyet a tanár?

Figyelt kérdés

Tehát minden kisjegye 5 a gyerekemnek, kivéve egy hármast, amikor lemaradt és nem tudta befejezni. A tanár a hármast nagy jegynek írta be, de az ötös alá, ötös, és a csillagos ötösök is "kis jegyek" szerinte, pedig ugyanúgy másolásra, tollbamondásra kapta őket és mind a füzetébe van beírva, mint a hármas. Nem tartom fairnek, hogy azoknak nincs látszatja, ráadásul ha kisjegyek, hogy lehet, hogy csillagos ötös, meg ötös alá is van, nem csak sima kisötös?


Főleg mivel korábban nem így volt.. Illetve mindegyik be van karikázva, a hármas is.


dec. 13. 13:37
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
98%
Az ilyen esetekre van a fogadóóra.
dec. 13. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Megkértem a gyerekem, hogy kérdezze meg(nyilván), azt mondta neki a tanár, hogy "az röpdolgozat volt, a többi csak kisjegy", hiába van mind berakikázva, hiába van annál hosszabb, és hiába van mind a füzetben. Nem hiszem, hogy ennél többet mondana nekem, illetve tök hülyeség, hogy pont az a dolgozat, a többi meg csak kis jegy, illetve ezek tollbamondások meg másolások, a tanár szerint "röpi" nem nehezebb a többinél. Bár látnám a többiek jegyeit.. A gyerekem amúgy úgy jött haza, hogy "diktálás volt", a többinél is, tehát nem esett le neki, hogy az különb lenne, mint a korábbiak vagy későbbiek.
dec. 13. 13:57
 3/15 A kérdező kommentje:
Nem kérhetek számon egy tanárt, hogy miért az egyiket írja be, és miért nem a többit.. ha külön papíron lenne akkor esetleg, de így füzetben.. nem akarom, hogy feltételezze, hogy rosszindulatot sejtek mögötte.
dec. 13. 13:58
 4/15 anonim ***** válasza:
97%

De, számon kérheted a tanáron, ha nem világos a gyerek számára az értékelés.


Egyébként egykori tanárként két dolgot tudok hozzáfűzni:

- a diákok sokszor nagyon másképp adják elő a dolgokat, mint ahogy történtek, főleg ha ezzel magukat tüntetik fel jobb színben

- baromi frusztráló, amikor egy szülő nem jön fogadórára, aztán a május végén a portán állnak lesben, hogy "csak egy fél percet" beszéljünk

dec. 13. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:

Én nem szoktam beszélni a tanárral egyáltalán, csak mikor jelzem, hogy beteg a gyerekem.


Lehet, hogy elmondta, hogy röpi(el tudom képzelni, hogy a gyerekem nem figyelt rendesen), de akkor a többi miért nem nagy jegy, mikor azok hosszabbak/nehezebbek? Illetve a kis jegyek miért nem "sima" ötösök?

dec. 13. 14:13
 6/15 anonim ***** válasza:
78%
Eleve ezek a "kisjegyek" egy elmebetegség. Eddig csak egy értelmes tanárral találkoztam, aki házifeladat hiánya miatt "latens" elégtelent adott. Azóta már az égiek közt tanítja a matekot sajnos.
dec. 13. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
65%
Elképzelhető, hogy a gyakorlások direkt nehezebbek, mint a röpi, hogy legyen valamennyi "túlgyakorlás" és élesben már jól menjen. Így is előfordulhat hogy éppen abban az időpontban az egyszerűbb feladat sem megy annyira jól. Konstans teljesítmény csak robotoktól várható el. A kisötösök bizonyítják, hogy amúgy nincs baj az adott témakörrel. Nem fog emiatt később lemaradni, hátrányt szenvedni, mert tudja ő ezt. Szerintem próbáld kisebb súllyal kezelni a jegyeket és nagyobb súllyal az értékes tudást. Benne is ezt erősítsd, nehogy elvegye az önbizalmát egy hármas.
dec. 13. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
96%

Hanyadik osztály egyáltalán?

Nálunk nincsenek kisjegyej, nagyjegyek, meg olyan se, amit ne írna be a krétába és azt is alsóban végig százalékkal írták be.

dec. 13. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
47%
Egyáltalán minek a röpdolgozat. Értelmes tanár ilyet nem írat. Meg kisjegyeket sem ad. A számonkérésnek vannak olyan módjai, amelyek világosan mérik a tudást.
dec. 13. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
82%

"Egyáltalán minek a röpdolgozat."

. Mert ezzel lehet mérni a felkészültséget, hogy a gyerek pl. aktívan feldolgozta a házi feladatot. Csak jól kell összeállítani. Emellett így nem gond, hogy a a notórius lógók pont a dolgozatra betegedjenek le, és nem lehet értékelni a munkájukat.


Tanulni nem csak nagy dolgozatokra kell.

dec. 13. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!