Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Problémás gyerekek » Szegregáltból integrálóba?

Szegregáltból integrálóba?

Figyelt kérdés
A lányomnak szegregált (gyógypedagógiai) ovit javasolnak. Pár napja olvastam egy kérdésnél, hogy az egyik hozzászoló gyereke 1 év után integráló oviba ment át, mert jól fejlődött. Kérdésem, ha a gyerekek végig szegregált oviba jár, de tulajdonképp jól fejlődik végig, akkor tud egy"sima" integráló suliba menni majd vagy ilyen ovi után általában valamilyen speciális intézményben tanulnak tovább a gyerekek?

2022. dec. 2. 13:47
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
84%
Laikus vagyok, de nekem egyértelmű lenne, hogy ha jól fejlődik, akkor már oviban is atkerul sima oviba
2022. dec. 2. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 babyboom567 ***** válasza:
94%

Fogadd el a szegregált ovit ,ha van rá lehetőségetek!!

Az integráció sem a sulikban, sem az ovikban nem működik sajnos Magyarországon.Nincs annyi szegregált hely intézményekben,hogy minden gyereknek jusson, a többi integráltban "szenved".

Nálunk az ovis csoportból is ment gyerek integrált suliba.


Ismerősöm gyereke 5.es koráig járt szegregált intézménybe, utána került át integráltba,viszont ő addig rengeteg fejlődött.

2022. dec. 2. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 anonim ***** válasza:
88%

Egyetértek a 2essel



És fejlődhet annyit, nagyon sok ismerős gyereke szegregált oviba járt majd integrált iskolába és nagyon jól megy nekik a suli.

2022. dec. 2. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.

Elfogadom a szegregált ovit, mert látom, hogy arra van szüksége. Remélem találunk is majd.

Első gyerekem és nincs tapasztalatom, csak próbálok informálódni milyen lehetőségek vannak.

2022. dec. 2. 14:19
 5/24 anonim ***** válasza:
77%

Én óvónő vagyok és van egy auti kisfiam.