Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Mit jelent hogy a sternum...

Mit jelent hogy a sternum intenzívebb echogénnal ábrázolódik magzati korban?

Figyelt kérdés

Sternum-szegycsont..

Nem tudják mit látnak,nem tudnak rá mit mondani,de már 3-szor nézték genetikai uh-án.. 31 hetes vagyok.

Valakinek esetleg volt ilyen? Mit jelenthet ez?? Neten nem találok róla semmit!



2022. jan. 7. 21:24
 1/4 anonim ***** válasza:

Mit ellenőriznek?


Teljesen laikusként írok, de ez nem a szegycsont megvastagodását jelenti?


Tyúk vagy tölcsérmellkas szavakat nem használták?


Lehet azt nézik nyomja-e a szívet?


Mondom tök laikus vagyok, én sem sokat találtam..szóval jobb, ha rákérdezel..


Amikor minket küldtek szívUH-ea akkor kitéve betéve kifaggattam a dokit, pedig “darálós” sztk-ban voltunk

2022. jan. 8. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Szia! Voltam a 20 hetes genetikai uh-án ahol láttak a bal kamrában meszesedést. Elmentünk szív uh-ra,ott teljesen rendben találtak mindent,az a echo folt már halványodott el. Erre ezt találta a doki,de nem tudott rá semmit mondani csak hogy milyen volt a cukrom mondtam jó,meg a torch vizsgálatot csináltassam meg. Teljesen jó lett minden. Nifty teszt-et 12 hetesen csináltattam amúgy,az is szuper lett. Viszont a magzatvizem is több AFI:20.

Azóta voltam 31 hetes genetikain ugyanúgy megnéztek szív uh-án is a meszesedés nincs már ott. Ez a szegycsont meg 2mm-rel vastagabb. A magzatvizem ugyanúgy több. Voltunk 5D-n is kértünk ott is genetikát,rendben volt minden,annyit mondtak a magzatvíz kissé több,de ez még nem gond.

Bejelentkeztem egy másik dokihoz is,jövőhéten megyek hozzá.

De már annyira felidegesítettek ezzel,hogy menjek genetikai tanácsadásra.. minek??? 32 hetesen nem fogom megöletni a babámat,de még 23 hetesen sem gondoltam úgy.

Szóval nem tudom mi lehet ez..

Ez a tölcsér meg tyúkmell ez elég durvának tűnik képek alapján.. szerintem az nagyobb eltérés lehet.. azt csak tudnák.. vagy nem?