Volkswagen Golf 3 1.9tdi 1z MK3 milyen turbót kellene rakatnom a gyári helyére ? (Bővebben lentebb)
5.éve van a tulajdonomban egy golf mk3 1z motorkódos gyári 90 lóerős autó,nagyjából 2éve napi használatban van.(azelőtt csak ritkán szinte hétvégenként használtam)
Szóval a turbó úgy néz végleg megadta magát sajnos.De mivel úgyis esedékes a motorfelújítás (olaj,olaj szűrők stb) így arra gondoltam
mivel képtelen vagyok cserélni a turbót vennék egy a gyárinál nagyobb teljesítményű turbót.(Nem verseny célra szeretném csak hogy jobban kissé jobban menjen!)
De akkor már egy szett minimum 0.26-os(vagy nagyobb) porlasztót,kissé nagyobb intercoolert természetesen hozzá tartozó csövekkel.
Szóval egy ide illő turbót szeretnék amit gond nélkül rá lehet tenni a régi helyére,(itt gondoltam jó magam pl:2052v-re)használtan 100plafon 130ezer forintig!
Szóval,ki hozzáértő tudna linkelni egyet ?
Az autó futóműve,fékek,kuplunk,alváza és minden egyéb abszolút kifogástalan!Csak ezért vagyok rá hajlandó áldozni ekkora összeget!
A válaszokat(linkeket)előre is köszönöm mindenkinek!
Az olajcsere nem egyenlő a motorfelujítással. Nem képtelen vagy, hanem kénytelen
A képtelen azt jelenti, hogy bármennyire szeretnéd is nem tudod, nem lehet.
A kénytelen pedig azt, hogy muszáj,ha akarod ha nem.
12:27 Kedves választ adó!
"Az olajcsere nem egyenlő a motorfelujítással."
Az én kiemelt mondatom pontosan ez volt." esedékes a motorfelújítás (olaj,olaj szűrők stb)"
A stb mit takar ?
Pontosan ezt takarja!
Motor felújitás (stb):
OLaj(ezen belül is a bevált évek óta használt)Castrol Edge Professional LongLife.
-Olaj szűrő
-Gázolaj szűrő
-Levegő szűrő
-tömítések cseréje
Ezen kívül egy normális műhelyben e tételek megoldása nem 2fillér plusz le kell szedni a hengerfejet, megnézni, milyen a henger. Ha lehet, akkor jó minőségű gyűrűvel szerintem meg is kell gyűrűzni.
"képtelen-kénytelen" Igen ezért alázkodva kérnék bocsánatot!
De telefonról írtam ki a kérdést,pontosabban egy Iphone XS Max készülékről aminek a billentyűzete szótáras(vagy is helyesírás javító vagy mi van ebben :D ) és ki cserélte a szavakat!
Egyébként köszönöm hogy javítasz te is de a kérdésemre tekintettel még mindig nem írtál oda illő választ! :)
A motor felújítás mást jelent, mint 10 ezer km-enként kicserélni az olajat, olajszűrőt, 20ezrenként meg az üzemanyag-, pollen- és légszűrőt.
A turbót akkor cseréld nagyobbra, ha nem használod 2500-as fordulat alatt a motort.
Egy 3-400ezret érő autóba akarsz belenyomni alsó hangon félmilliót, hogy a felső fordulatszám-tartományban kicsit erősebb legyen. Inkább újítasd fel a turbót 100ezerért és érezhetően jobban húz majd, mint eddig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!