Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Biztosítást hol tudok leggyors...

Biztosítást hol tudok leggyorsabban kötni interneten? Netrisk nem vált be, nagyon hosszadalmas, más alternatíva?

Figyelt kérdés
2022. ápr. 30. 12:14
 1/6 anonim ***** válasza:
46%
A kiválasztott biztosító oldalán.
2022. ápr. 30. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
60%
Max 10 perc netrisken.
2022. ápr. 30. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
2. Még 2 éve használtuk, akkor legalább 1 óra szenvedés volt. Történt azóta változás ezek szerint?
2022. ápr. 30. 12:23
 4/6 anonim ***** válasza:
78%
Akkor próbáld ki újra. Nem több 10-15 percnél.
2022. ápr. 30. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
86%
Netrisknél nincs jobb. Rá kell szánni azt a 15-30 percet, mert annál olcsóbb nincs. Évente csak egyszer kell megkötni, de megéri a rászánt idő.
2022. ápr. 30. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Hát tavaly nálam érdekes módon a biztosító saját weboldalán olcsóbb volt a biztosítás mint a Netrisken. Kértem is visszahívást ez ügyben a Netrisktől még kötés előtt. Mert nekem egyszerűbb ha ők intézik, lemondják az előzőt is. Fel is hívtak. Az ügyintéző azt gondolta, hogy hülye vagyok a kalkulátoruk kitöltéséhez. Ugyanazokat a kérdéseket tette fel, ami a neten is van a kalkulátorban. Aztán kiderült, hogy náluk valóban drágább, nem nekem kevés ehhez az értelmi képességem. Csak ezt az elején hiába mondtam, az ügyintéző szerint kizárt hogy olcsóbb legyen, aztán belátta, hogy igazam van.

Végül abban maradtunk, hogy akkor kössem meg ott. Ilyen esetben természetesen a végi biztosítás lemondásában sincs részükről semmi segítség, azt is intézzem egyénileg magam. "Kedvesek."

Aztán idén már ők adták a kedvezőbb árat, rajtuk keresztül váltottam. Majd az új biztosítótól kaptam egy levelet, hogy szerintük eltérés van az általam megadott adatok és a BM nyilvántartás között, mert állítólag nem vagyok még 21 éves. (Idén töltöttem a 39-et.) És mivel ilyen fiatal vagyok, a kedvezmények sem járnak, az előzetesen kalkulált díjat ezért egyoldalúan megemelik, több, mint a duplájára.

Rögtön berongyoltam személyesen a biztosító helyi ügyfélszolgálatához, hogy nézzék meg itt, a személyim, bőven elmúltam 21 éves. Az ügyintéző hölgy csak vakarta a fejét, kb fél órán keresztül nézte a számítógépet, telefonált. Végül az volt a tanács, hogy írásban mondjam fel az új, még életbe nem lépett biztosítást és ne a Netrisken keresztül (állítólag ők toltak el valamit), hanem közvetlenül az ő weboldalukon kössem újra. Ez meg is történt és így már valóban az eredetileg is kalkulált díjat kellett fizetnem.

Összefoglalva: nem rossz a Netrisk, nagyon kényelmes megoldás ha jól működik. Én más nem egyszer tapasztaltam hogy kerül homokszem náluk is a gépezetbe. És akkor már több rohangálás, idegeskedés, ügyintézés, mintha az egészet eleve őket kihagyva intéztem volna. Persze mindenhol emberek dolgoznak, mindenki hibázhat. Reméljük a jövőben ez egyre kevesebbszer fordul elő.

2022. ápr. 30. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!