Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Ford összességében nagyobb...

A Ford összességében nagyobb név, patinásabb márka mint a Peugeot/ Citroen?

Figyelt kérdés
Csak egy példa, szerintem nagyon nem mindegy, hogy egy megbízható, jó kis kettes Focus, vagy a második generációs Mondeo vagy a hírhedten megbízhatatlan 407/ C5 páros.

2022. aug. 25. 10:21
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
78%
egyik sem patináns, tehát nem.
2022. aug. 25. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
80%

Nagyjából egy kutya.

Mindkettő 100 éves múltra nyúlik vissza, de manapság olcsó, tucatautókat gyártanak.

2022. aug. 25. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Értem. De a Dacia, Lada ezeknél nagyobb nevek ugye?
2022. aug. 25. 10:36
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem. Mind népautó. Van mindegyik márkának 1-1 magasabban pozicionált modellje, de a többi tucat.
2022. aug. 25. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Egyforma népautó mind, nincs "presztizs"
2022. aug. 25. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

@3, hogy lennének már nagyobb nevek?


A Daciának és a Ladának sem volt soha presztízsértékű autója, és nincs akkor múltjuk sem.


A Fordnak abból a szempontból nagy neve van, hogy ugye a T-Modell volt az első olyan automobil a világon, amiből nagy számban sorozatgyártottak. De az utóbbi évtizedekben leginkább tucatautókat gyártottak, van a Mustang ami egy érdekesebb slágertermékük mind Amerikában mind itt Európában is, Amerikában van még sok sikeres nagy "truck" amit gyártanak, ezen kívül viszont tök átlag.

2022. aug. 25. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Igen, úgy értettem, hogy a Ford és a Peugeot/Citroen jóval nagyobb "nevek" azért, mint a Dacia, Lada. Hogy már az ilyen Aleko, Oltcit, Tavria-król már ne is beszéljünk.
2022. aug. 25. 11:21
 8/11 anonim ***** válasza:
41%
Persze. Ezek ilyen szocialista tervgazdaság kiszolgálására létesült "márkák" voltak, amiknek önálló fejlesztésük alig volt, többnyire nyugati licenc alapján gyártottak autókat. A rendszerváltás után "budget" márkaként élesztette újra őket a renault.
2022. aug. 25. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
40%
Ford nagyobb név mint a dacia,peugeot,citroen agyasok -.-" Alapból Ford sportkocsikat is gyárt,gyártott pl focus st,puma hogy lenne egy kategória?
2022. aug. 25. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

@9, azért a Pumát és Focus ST-t sportkocsinak nevezni szerintem elég erős túlzás :) a régi Puma egy Fiesta technika volt egy sportos kasztnival, a Focus ST pedig egy maximum sportosnak nevezhető kompakt. Focus RS is volt, az már egy rendes hot hatch.


De sportkocsijaik is voltak valóban, sőt vannak is - például Ford GT, Ford Mustang Shelby változatai (de már maga a sima V8-as Mustang is nevezhető annak szerintem), és ne felejtsük el, hogy régebben elég komoly sikereik voltak versenyzés terén is - pont a Ford GT-vel megverték az egyeduralkodó Ferrarit régen többször is (a Ford v Ferrari filmet erről érdemes megnézni), ralliban is volt sok sikerük, és ezek az autók homologizáció céljából olyan érdekes utcai autókat eredményeztek, mint a Sierra Cosworth vagy Escort Cosworth. És ugye ott a T-modell ami az első masszív sorozatgyártású autó volt a világon a 20. század elején.


Szóval a Fordnak azért van egy történelme, sokkal nagyobb, mint a Peugeot-nak vagy Citroennek, a Ladát, Daciát meg nem is lehet ezekkel összehasonlítani.

2022. aug. 26. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!