Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Veszelyes hatsokerek hajtasu...

Veszelyes hatsokerek hajtasu autot vennem elso autonak? (bmw e36 318i)

Figyelt kérdés
Azert kerdezem mer hallottam olyat hogy meglehet pordulni vizes vagy jeges uton,konnyebben mint az elsokerek hajtasuval
2008. dec. 28. 14:46
 1/8 anonim ***** válasza:
85%

Nem a hátsókerékhajtás veszélyes, hanem a mentalitás, ahogy vezetik ezeket az erős gépeket.

Normális hétköznapi közlekedésben, megfelelő gumik ,lengéscsillapítók, ESP megléte esetén, semmivel sem veszélyesebb

2008. dec. 28. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Nem veszélyes, nekem is hátsókerekes volt az első. Való igaz, hogy könnyebb vele megpördülni, mert gázadásra nem az eleje seper, hanem a hátulja kezd el táncolni, viszont ez könnyen megelőzhető a gáz- és kuplungpedál felelősségteljes használatával - illetőleg egy zsák cementtel a csomagtartóban :-)

Meg kell vele tanulni közlekedni, csakúgy, mint minden autóval. Csak hátsókerekessel jobban észnél kell lenni.

2008. dec. 28. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Nagyon korrekt a 18.19-es válasz!

És ha egy jó kajak Bömösön megtanulsz havon-jégen autózni, már csak a helikopter és a tengeralattjáró van hátra!!!

BUÉK!!!

2008. dec. 28. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Kossz a valaszt mindenkinek es BUEK!
2008. dec. 28. 22:32
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Ha van rá lehetőséged valahol félreeső havas/jeges helyen, ahol síma az aszfalt és bőven van szabad hely (pl. városszéli, üres parkolóban), néhányszor szándékosan is túlpörgetheted. Persze, csak ésszel. Nem az a cél, hogy forogj, hanem, hogy kitapasztald, mit hogyan kövess el, ha kitör a feneke. Ez segíthet reagálni egy váratlan helyzetben.


Az elmélet egyszerű, a gyakorlat tapasztalat kérdése. Ha a hátsó kerekek sebessége nagyobb vagy kisebb a haladási sebességnél (csúsznak vagy túlpörögnek), csökken az iránytartó képességük. Erre kigyorsításnál a gázt kell csökkenteni, ha visszaváltásnál indul meg, akkor kuplung.


Tanácsos először egy szűk kör mentén elindulni, egészen lassan, hogy biztos legyél benne, sem az orra, sem a feneke nem csúszik. Majd amikor felkészültél, óvatosan gázt adsz. Egy lökésnyi elég, amitől érzed, hogy a feneke elmozdul. Amikor már nagyjából érzed, hogy mekkora gázra mennyit tol a fenekén, megpróbálhatod ellenkormányozni az elejét, hogy kövesse az eredeti körívet csúszás közben. Ne csúszkálj nagy szögben, inkább kisebb legyen, arra törekedj, hogy gyors, de puha kormánymozdulattal találd meg mindig azt a pontot, ahol az íven marad az orra. Ha már jobban megy, gyakorolhatod szlalom alapon is. Tapasztald ki, hogy viselkedik gázolásra, fékezésre és külön kuplungra.


Tudom, férfiakból vagyunk, és szeretjük az efféle játékokat.:) De tényleg csak ésszel! Nem baj, ha tetszik, de tekintsd feladatnak. Gondolj arra, hogy ha családdal együtt történik egy váratlan szitu, az már nem móka és kacagás.


Egyébként szép autót választottál. BUÉK!:)

2008. dec. 31. 01:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

318i nem elég arra hogy véletlen megpördülj esőben. Lehet vele játszani havon vízen, de normálisan vezetve nem lesz baja.

Nekem e30 320im van, és még az sem a fürgébb seggű fajta, esőben is szilárd mint a beton.

2009. jan. 2. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Csuszos uton jobb az első hajtás.

Viszont ha tudsz bánni a géppel,akkor jó móka lehetszabadterepen a hátsokerekes masina;)

2009. jan. 11. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
100%

Szerintem teljesen mindegy, ha tudsz vezetni akkor tudsz vezetni, no meg ha ismered a kocsid! BMW E36 318i? jó választás, nem gond első autónak!csak nagyon vigyázz rá!!!!!

és üdv a klubban :P

2009. jún. 22. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!