Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lengőkar csere esetén, feltétl...

Lengőkar csere esetén, feltétlenül terhelés alatt kell meghúzni a szilent csavarját? Mivan ha pl nincs akna, csak emelő?

Figyelt kérdés
2023. ápr. 30. 23:43
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Akkor az emelővel ráemelsz a lengőkarra és úgy húzod meg.
2023. máj. 1. 04:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Nem kötelező, de erősen ajánlott. Ha nem terhelésen húzod le, akkor nem megfelelő szögben fog feszülni a szilent és jóval hamarabb tönkremegy.
2023. máj. 1. 04:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:

Legjobb lenne úgy...

De úgy is jó ha feljegyzed hány fokban áll a mostani, berakod az újat és egy másik emelővel elkezded emelni ameddig kell.


Én is így csináltam mert beszerelt állapotban a hátsó hidnál már nem férni hozzá egy rakás csavarhoz...

Csak annyi, hogy én 8 lengőkart cseréltem egyszerre.

2023. máj. 1. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

Mindig terhelt állapotban, emelővel meg kell emelni a lengőkarnál, és úgy meghúzni a csavarjait.

Ha terheletlenül van meghúzva, képes az eredetinél magasabban lenni a kaszni.

Nálam volt ilyen cliónál, egyik oldal magasabban állt, mint a másik.

Penny parkolóban vettem észre, valamit elb.szhattam. :D

2023. máj. 1. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
Hát egy lengőkar csavarhoz odaférni azért kulccsal letett állapotban is, de ha nem akkor tedd azt a kereket valamire rá, nem tudom, beton térkő, és akkor elég helyed lesz meghúzni krovával is izomból.
2023. máj. 1. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:
kell e futóművet állítani utána? nem excenteres a csavar a lengőkarban.
2023. máj. 1. 12:02
 7/14 anonim ***** válasza:
#6 Ajánlott. A régi gyenge szilentek más tartást adnak a futóműnek, mint az új feszes szilentek, szóval változik a geometria.
2023. máj. 1. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
#7 írta hogy nem excenteres, akkor mit állítasz rajta? :D :D
2023. máj. 1. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

#8 A futómű geometria egy összetett szerkezet. A különböző paraméterek összefüggnek egymással. Ha láttál már életedben futóműbeállítást, akkor tudod, hogy mindig a hátuljával kell kezdeni, feltéve persze, hogy a hátulja állítható. Bejön az ügyfél, elöl volt neki javítás a futóműben és szeretne egy beállítást. Akkor is beállítjuk a hátulját is, ráadásul azt először, mert a hátulja befolyásolja az elejét.


Lényeg a lényeg, futómű geometriában nincs külön "csak ez", vagy "csak az", hanem az egy komplett egység. Ha lengőkart cserél az ember és nem állít utána összetartást, akkor elkezdheti nyalni a gumit.

2023. máj. 1. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

#9 van két autóm, amin a kerékszéttartáson kívül SEMMIT nem tudsz állítani. :D :D :D

Amúgy meg lengőkarcserénél mitől menne az el? :D

Ha eddig nem állítgatta akkor az még a "jó" szilenthez van konfigolva, a szar volt a rossz beállítás, de annyit nem viszi el amúgy az sem hogy drámai legyen..

2023. máj. 1. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!