Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Olyan autót tudtok ajánlani...

Olyan autót tudtok ajánlani amelyben nincs porlasztócsúcs, nagynyomású szivattyú,kettős-tömegű,EGR,részecskeszűrő és hasonló pénztemető hibaforrások? 2010től 2015 évjárat jöhetne szóba.

Figyelt kérdés
2023. jún. 29. 23:55
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%
Ilyen szerintem nincs. EGR meg szerintem a 2000 utáni autókban már majdnem mindegyikben van. Meg eleve dizel kilőve nálad.
2023. jún. 30. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%

EGR már mindegyikben van a megjelölt időszakban gyártottak között.

A dízeleket a többivel is kizártad, maradtak a szívómotoros benzinesek, de az EGR-t azokban is el kell viselned

2023. jún. 30. 02:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
2023. jún. 30. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%

Elvileg a Chrysler 3.6 Pentastar motorjában nincs EGR sem 2016-ig.


Például Jeep-ekben és Dodge-okban találkozhatsz vele.

2023. jún. 30. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
Na akkor az EGR ha maradna, pát típust tudnátok ajánlani amik jól beváltak?
2023. jún. 30. 07:10
 6/17 anonim ***** válasza:
100%

Az Opel Z16XER/A16XER motorjaiban pl nincs EGR és még gyártásban volt az említett időszakban.

Amúgy a felsoroltaktól nem értem miért kell rettegni. Nem a kínálat aljáról kell öreg, sokadik tulajos bizonytalan előéletű autókat venni pár százezerért és nem kell őket pár évente cserélgetni. Úgy hogy pont rendbe raknád és már adod is el, hogy megvedd a következő lomot. Ez a lehető legrosszabb megoldás.

A fent felsorolt alkatrészek közül, egyedül kettőstömegű cseréhez volt szerencsém. A többihez sosem kellett hozzányúlni. Pedig volt olyan öreg autóm, ami 18 éves koráig nálam volt és volt 300e km fölötti futású is. A kettőstömegű egy kopó alkarész gyakorlatilag. Egyszer kicseréled és újabb 200.000 km-ig nem lesz rá gondod. Ettől nem dőlnék még a kardomba. Olyan mintha manuális váltós autót szeretnél, de ne legyen benne kuplung, mert attól rettegnél, hogy mi van ha kuplungtárcsát kell cserélni!

Porlasztócsúcs gyakorlatilag minden autóban van, ami nem karburátoros. Ilyet meg nem kapsz 2010-től, legfeljebb a 90-es évekből.

Kettőstömegű nélkül szívó benzineseket még ki tudsz fogni.

EGR: ahogy írtam létezik ilyen, de valóban nem sok. De ezt sem tipikusan fogyóalkatrész, amit évente kötelező jelleggel garantáltan cserélni kellene. Autó vételnél totál nem érdekelne, hogy van-e benne, vagy nincs.

Részecskeszűrő: vegyél benzinest! A kérdéses időszakban még nem volt jellemző a benzinesekben.

2023. jún. 30. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:
Teljesen igazat adok neked, de nincs pénzem 3-4 éves autóra amiben valóban 150-200 ezer kilométer van. Tudjuk jól, hogy egy 10 évesben amit én is megengedhetek magamnak 300-400 ezer + km van. Kivétel a saját Polom, ami 16 éves 153ezer van benne, (753ezer).
2023. jún. 30. 07:56
 8/17 A kérdező kommentje:
És tudom nem mindent a kilométer hordoz, de ez a kis Polo olyan szép állapotban van kívülről, hogy öröm ránézni, csak épp nem olyan fényes az állapota mint amilyennek látszik.
2023. jún. 30. 08:01
 9/17 anonim ***** válasza:
Azért nem általánosítanék, hogy mindenki kivétel nélkül 50.000 km-t furikázik évente! Keresni kell. Legutóbbi használt autómat több mint 3 hónapig kerestem, mire megtaláltam a minden szempontból megfelelőt. Nem azért mert akkora ritkaság lett volna. Tömegtípus! Ne tudd meg hányat néztem meg, mire megtaláltam, azt amit meg is vettem! De úgy voltam vele, hogy nem hajt a tatár. Most újonnan vett autóm van. Elmúlt már 5 éves és 51.000 km-nél tartok. Ráadásul dízel, nem is az alap legkisebb motorral. Dízelt állítólag elvileg arra kellett volna vennem, hogy naponta keresztül-kasul járkáljam vele egész Európát. És nem hiszem, hogy ezzel egyedülálló lennék a világon.
2023. jún. 30. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
52%
Nem rég voltam egy átvizsgáláson ahol a vizsgáló sráccal egész jól eldumáltam. Mindenről is beszéltünk. Majd mondott egy ilyet, hogy ő 2009 utáni autót nem venne, kb addig volt autó gyártás. Mert már nagyon túlbonyolították a kocsikat, ráadásul a minőség és az élettartam is egyértelműen romlott. (Amiben persze nagy szerepe van a politikának, mint mindenben). Ha egyszerű autót akarsz, akkor régebbi autót kell venned. Nyilván a kínálat tetején pedig van bőven patika állapotú.
2023. jún. 30. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!