Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szivo benzin tuning. Adott...

Szivo benzin tuning. Adott 1.2 8v motor 72lo gyarilag milyen modositasokkal lehetne kicsit megdobni 0/100 kozotti gyorsulasat. Tudom tudom vegyek nagyobb motoros turbos kocsit. Engem ez erdekelne barmilyen fajta atalakitas. Tapasztalatok?

Figyelt kérdés
Minden tippet meghallgatnek aki normalisan tud hozzaallni ehhez a kerdeshez. Azt is tudom hogy draga mutatvany. A lehetosegekre lennek kivancsi es annak a kivitelezeseire. Hallottam mar a hideglevegos rendszerrol, kipufogo atalakitasa, gyujtas mokolasa, sulycsokkentes mivel egy kisebb es egesz konnyu autorol van szo. Engedjetek ki magatokbol az erdemi informaciokat amiert en is ittvagyok jelen pillanat! Koszonom ha elolvastad!

márc. 21. 23:38
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
#3 Egyébként ez nem feltétlenül igaz, sok motornál csak a persely és a dugó a különbség mondjuk az 1,6-os és 1,8-as, vagy éppen az 1,2 és 1,4 között, a blokk meg a hengerfej, szívósor, stb. ugyan azok. Szóval ugyan abban a blokkban ha tud szerezni perselyt, megépíthető a nagyobb köbcenti is. A kutya nem fogja nézni, de legalább tényleg erősebb lesz 20-30 lóerővel az autó.
márc. 22. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező!

Kevesebb amerikai tuning-videót kellene nézned!😀

Az 1.2-es 8V-s motor háztáji tuning esetében, esetében a következők várhatóak:

-direktszűrő -> nagyobb szívás zaj.

- hátsó dob/esetleg teljes rendszer/cseréje ->hangosabb kipufogó.

-Átalakított hengerfej ->megnövekedett fogyasztás, rövidebb élettartam.

-apró kütyük beszerelés/átalakítása -> sok munka, és még több hibalehetőség.

Ezen a gondolatsort még sokáig lehetne folytatni.... de nincs értelme.


Egyszer egy barátommal az ezredforduló környékén összeszámoltuk az éppen divatos és kereskedelmi forgalomban kapható , "teljesítményt fokozó" alkatrészek/berendezések hasznát és persze a hozzá tartozó árakat is.

Hosszú lenne részletezni, de ott is volt minden szép és jó:

a hengerenkénti leömlőtől kezdve a gyorsító végdobon át, a megnagyobbított hengerfejcsatornákon át, az eltolt vezérlésig, nagyobb szeleptányér, emelt üz.a nyomás, plusz levegő bevitel, könnyített lendkerék...bla.bla..bla.

A várható végösszeg közel járt az autó beszezési árához, a teljesítmény pedig -reálisan értékelve- nem érte volna el a +15%-ot sem.

Emellé kapott volna, egy nagyfogyasztású, nem üzembiztos és meglehetősen rövid életű járművet.

Akkor minek is? 😃

márc. 22. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
27%

Szívóban, ahol érdemes elkezdeni a tuningot, az min. 1.6köbcenti. Ez alatt nagyon gyengék a motorok. És ha értelmes teljesítménynövekedést akarsz elérni, akkor a motort kell tuningolni, ami ~600ezernél kezdődik.

Ebből az 1.2 szívóból mondjuk ki lehet hozni +15% teljesítményt, és lenne kb. 82le. Szóval nem éri meg.

márc. 22. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
1,6köbcenti helyett természetesen 1,6litert akartam írni.
márc. 22. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
100%

Felesleges, láttam sok ilyet.

A pénzt amit "tuningra" költenél félrerakod, eladó ezt a kocsit és átülsz egy erősebb gyári kocsiba.

Nem roszból, de ezzel szarakodni nem éri meg.

márc. 22. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
100%

#10 de egy egykettes kávédarálón nem érdemes.. mert elköltesz rá százezreket, és optimális esetben nyersz fél lóerőt, rossz esetben vesztesz ötöt..


Többet ér ha kidobja a pótkereket meg a hátsó ülést támlástól..

márc. 22. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
Egy fillért ne költs ilyenre. Ha gyenge, add el, gyűjts, vegyél erősebbet
márc. 24. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!