Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Insignia II (2019) 2.0...

Opel Insignia II (2019) 2.0 dízel vélemények?

Figyelt kérdés

Azt tudom, hogy az előző generációt ajánlatos inkább elkerülni, kíváncsi vagyok, hogy mi a helyzet a 2. generációval.


Egy sima automata, 2 literes dízelről volna szó. A kiszemelt autónak 110.000 km-s futásteljesítménye van.


Mire kéne figyelni, milyen ajánlott szervíz és alkatrészcserét ajánlatos elvégezni rajta? Van-e tervezési hibája mint az előző generációs motornak?


Próbáltam ezekre választ kapni, de mind csak az előző generációs hibákat találtam meg.


Érdemes ilyen autót vásárolni?


ápr. 4. 16:19
 1/6 anonim ***** válasza:
0%
Nem tudom mit változhatott a motor de most már valószínűleg francia konstrukció.Így kerülném.
ápr. 4. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
16%
#1 Pont hogy a hdi megy ki a világból, nem az a retek A20DT ami előtte volt bennük.
ápr. 4. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
57%

GM alvázra, GM hajtásláncba, teljes GM architektúrába Hdi motort?! Hogyne! Kíváncsi lennék, hogy legóznád össze.

A lehető legrosszabb mikor valaki nem ért valamihez, hall valami félinformációt, hogy volt egy tulajdonosváltás és abból kombinálva okoskodik, megmondja a tutit és terjeszti a hülyeséget!

Az, hogy volt egy tualjdonosváltás, nem azt jelenti, hogy a szerződés aláírásának a napján az összes gyáregységben, az összes gyártósort azonnal bezúzzák, a raktáron lévő alkatrészeket azonnal beolvasztják, a gyár udvarán lévő elkészült új autók meg azonnal mennek a bontóba. Mi értelme lennn? Euró millárdokban kifejezhető értelmetlen bukó lenne a gyárnak.

Egy típus áttervezése meg nem megy csettintésre és nem is két fillér. Se a tervezés, típusengedély, meg a gyártósor átállása sem. Pléne ezt úgy, hogy ugyanazon a néven fusson az új tapus (levédett név, jogok) és kinézetre is pont ugyanolyan legyen rajta minden.

Nem véletlen, hogy pl. a K Astra, így az Insignia után is a PSA, Stellantis súlyos jogdíjakat fizetett a GM-nek az utolsó csavar után is, amíg ezek a típusok gyártásban voltak. Még így is olcsóbban kijöttek, mint minden dobni a kukába és azonnal rohammunkában új típusokat kihozni. A később megjelenő Opel SUV-ok már valóban nem GM alapúak.

Kérdező, itt elvakultan szokás szidni az Insigniát. Mint látod, sokaknak az sem számít, hogy melyik generációról van szó, nekik egy kutya, azonnal lökik a szódert, hogy sz@r, mert a szomszéd nénikéjénak a sógora azt mondta. Javaslom, hogy facebook csoportokban informálódj! Ott elég sok tulaj által elég sok tapasztalati infó kikerül. Nekem saját B Insigniám nem volt, de 2018-as más Opelem igen. Lehet benne hibákat keresni, de véleményem szerint műszakilag nem rosszabb konstrukció, mint általában bármi más.

ápr. 5. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
0%
#3 Beszéld meg a stellantis mérnökeivel,A 2.gen insignia is alapvetően gm platform, de valamiért beleteleportált az 1.5ös hdi motor. A gm féle 2.0 dízeleket meg alapvetően az védi, aki anno az mk3 mondeo féle 2.0 dízelt is.
ápr. 5. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Fordom sosem volt, csak cégesben. De az sem 2.0 dízel.

Az 1.5CDTI nem Hdi motor! Ugyanolyan GM az is, az utolsó. Mellesleg a kérdésben szóba se került az 1.5, 2.0-ról volt szó. De biztos én emlékszem rosszul...

ápr. 5. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Gázpedál

Difi

Vákuumszivattyú (B20NFT)

Tengelycsonk


Az előző generáció sem rossz, ha volt gazdája.

ápr. 21. 01:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!