Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitől lehet, hogy a Skoda...

Mitől lehet, hogy a Skoda Octavia leáll menet közben?

Figyelt kérdés

Adott egy 2004-es, 1.4 benzines Skoda Octavia. Az utóbbi időben előfordult, hogy menet közben leállt a kocsi mindenféle előjel nélkül. Ha utána rögtön leállítom és újra beindítom akkor hibátlanul megy tovább, de a jelenség elég kellemetlen.

Az első után elvittem szerelőhöz, akkor az akksit és a generátort átnézték, azt mondták semmi baja.

Mikor következő alkalmakkor leállt, próbáltam megfigyelni a közös dolgokat bennük:

- az üzemanyag szintjelző kb. Negyedig van: tettünk a tankba spuri üzemanyag adalékot, hátha retkes a tank, de nem oldotta meg

- minden alkalommal 80-90-100 km/h-van mentem, tehát kb. 3000res fordulatszámnál állt le.

A mai napon kicseréltettem a gyertyákat, mert már rég voltak ezért gondoltam talán az lehet. A szerelő mondta, hogy kicseréli, de nem hiszi, hogy ez a baja, rákötötte a gépre a kocsit, de megint nem írt ki semmi hibát.


Ha a googleben rákeresek akkor rengeteg lehetőség van mi lehet rossz, ezért kérném, hogy aki járt már így legyen kedves írja le a tapasztalatait.


Köszönöm



ápr. 8. 10:47
 1/7 krwkco ***** válasza:

1. Minden dadogás, akadozás nélkül megy és egyszer csak elkezd motorfékezni?

2. Közben a műszerfalon a műszerek rendesen mutatnak? Pl. a sebességmérő és a fordulatszámmérő?

3. Kigyullad valamelyik jelző?

ápr. 8. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 krwkco ***** válasza:
Mindenesetre, amíg nem lesz meg a hiba, fel kellene készülnöd lekileg, hogy még menet közben leveszed a gyújtást (ne zárd le a kormányzárat) és indítózva beindítod a motort. Különben lehet, hogy belédszaladnak.
ápr. 8. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Az a baj, hogy ez annyi minden lehet. Bár ez még egy egyszerű konstrukció.
ápr. 8. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 Gyakori93 válasza:

Bár off téma.

Nekem a mercédesem csinálta azt, hogy megyek két város közt 90-nel. És egyszer csak leállt a motor, és mivel gyújtáson volt és ment is az autó, rögtön be is indult a motor, és ezt a műszerfalon felvillanó összes lámpát látva, csak azt néztem, hogy ez mi volt. De érdekes módon, ez csak egyetlen egyszer fordult elő, azóta se jöttem rá mi lehetett ez.

ápr. 8. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 krwkco ***** válasza:

Ha nem rángat, nem dadog csak egy pillanat alatt leáll és közben a műszerek működnek, tehát megvan a feszültség, akkor én elsőként arra tippelnék, hogy a főtengelyszenzornak vagy a vezérműtengely szenzornak van egy időszakos kontakthibája.

Érdemes lenne venni egy OBDII interface-t és ha sikerül gyújtáslevétel nélkül megállni, akkor azonnal kiolvasni a hibatárolót.

ápr. 8. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Én már suzukival is jártam így. Ott a központi injektor sz@rt be, de csere nem volt gond.
ápr. 8. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Én is azt mondanám, amit az 5-ös, vagyis a fő és vezérműtengely jeladói. Az én Octaviámon is ezt cserélték mikor menet közben leállt, de utána simán indult. Csak élőadat olvasáskor lehetett megállapítani mi a baj, mert nem tárolt le hibakódot. Szerelő is vagy fél órát autózott vele mire bedobta neki a hibát.
ápr. 8. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!