Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nullázódik le az óra...

Miért nullázódik le az óra csoport a Renault Mégane 1 autómban?

Figyelt kérdés

Időközönként azt veszem észre, hogy menet közben teljesen lenullazodik az óra csoport. Leesik a fordulatszámmérő, a km óra mérő, kivillan az összes visszajelző, mintha akkor adnám rá a gyujtast. A napi számláló ilyenkor mindig lenullazodik. Változó az előfordulása, van amikor 100 km megyek és nem veszem észre, van amikor 10 km belül megcsinálja 2x. A menetteljesítményen egy pillanatra sem vehető észre. Legfeljebb onnan látom hogy megint csinálta hogy pár km van a napi számlálóban. Tapasztalatok már ilyen problémát? Azt gondolom H valami elektronikai probléma van, de hol és hogyan javítható?

Autó: 2003 Renault mégane 1 1.4 16v grandtour



ápr. 8. 19:11
 1/5 krwkco ***** válasza:
100%

Nagyon úgy hangzik, mintha az óracsoport időnként elvesztené a tápfeszültséget vagy a földet.

Lehet érintkezési hiba a biztosítéktáblában, törött vezeték, elvált forrasztás az óracsoportban, laza vagy koordeálódott földelés.

ápr. 8. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
0%
Isten hozott a franszia verdák világában...:D
ápr. 9. 02:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Ahh, az a durva H szeretem. És még a következő gondolat is egy Grand Scenic.

Egyébként pöccre indul, ég nem befolyásol semmit, legfeljebb a szemem bántja.

ápr. 9. 19:07
 4/5 anonim ***** válasza:
21 éves autó, miről beszélünk? Ennyi idős korban bármelyik típusnál előfordulhat. A sok hőciklustól mikrorepedések keletkeznek a forrasztásokban, amik néha egy-egy pillanatra szakadást idéznek elő. De persze ja, biztos azért szar, mert francia. Kérdező, először ellenőrizd, hogy tiszták-e a csatlakozók, és hogy jól vannak-e csatlakoztatva. Fontos, hogy a zárak jól rögzüljenek. Ha ezek rendben vannak, akkor újra kell forrasztani a fő csatlakozók lábait, ezek kapják a legnagyobb mechanikai terhelést. Ahogy az első is írta, nagy eséllyel egy pillanatra kiesik a táp vagy a test, és ez okozza az adatveszést. A csatlakozók újraforrasztásával az esetek többségében a probléma megoldódik, Fordoknál például rutin művelet. Ha esetleg így is rossz marad, akkor marad a bővebb hibafeltárás, de akkor már inkább megéri venni egy bontott óracsoportot.
ápr. 9. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Nekem a híresen megbízható 2008-as Honda Accordomnál volt többször is ugyanez. (Honda-mániás vagyok ennek ellenére azóta is.) Japán autó-rajongóként is kiállok a Renault mellett, és nem értem, miért kell egyből fikázni a francia autókat egy bármilyen idősebb autóval előforduló probléma miatt.
ápr. 9. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!