Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel corsa c 1.7cdti nehezen...

Opel corsa c 1.7cdti nehezen indul Mi lehet a hiba oka, miket nézzek meg elsőnek ? Motorkód: Z17DTH 2003

Figyelt kérdés

Tanácsok amiket kaptam:

Cseréltem üzemanyag nyomásszabályzó szelepet. Ez az 1 megvolt. Nem lett jobb.

Reggeli indításkor amikor az izzítás jelző kivillan olyankor viszonylag gördülékenyebb az indítás.

Napközben amikor már nem izzít akkor teker egy jó párszor és nagy nehezen beindul.

Szóval a tanácsok:

1.)Önindító nem teker eleget, és a porlasztó nem nyit. Elmondása szerint hidegen a porlasztó ~350es fordulaton nyit, míg melegen ~550.

2.) Másik elmondása szerint a porlasztónak kell egy ultrahangos tisztítás. Nekik már 4autónál megoldotta a nehezen indulást.

3.) Az izzítás körül keressem a hibát. (Izzítógyertyák nemrégiben cserélve és hibát sem dob rá, szerintem a napi első indításnál elég izzítanija amikor még hideg a blokk)


Majd még egy kompresszió mérés előttem van, hogy nem-e az lehet a hiba oka, mégis egy 380.000 kilométert futott blokkról beszélünk.


Mindenféle véleményt szívesen meghallgatok!



máj. 21. 22:44
 1/3 anonim ***** válasza:
Akkumulátort is lehetne ellenőrizni. Bár általában télen szoktak megdögleni, de lehet, hogy ez pont mostanra feküdt ki, és mondjuk már megárt neki az a délre +10 fokos külső hőmérséklet-többlet. Ilyenkor általában még van elég energia ahhoz, hogy az elektronikák jól menjenek, de az indítással már gond lehet.
máj. 21. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Hibakód van? Izzítás, rail nyomás rendben? Nem levegősödik fel valahol az üzemanyagrendszer? Ha van op-comod az injektorok korrekciós adataira is ránéznék.

Ugyan nem Corsa, de ugyanez a motor van az én autómban is. 360.000 km-nél tartok, de nem tapasztalatm még ilyen hibát.

máj. 22. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Az izzításnak főleg hidegen van jelentősége. Persze nem biztos hogy ez akkor jó.

A porlasztónak nem kell semmilyen tisztítás, vagy jó vagy csere.

Meglehet mérni a kompressziót, de hidegen amikor " száraz " a motor akkor kevesebb a kompresszió mint melegen amikor fel van kenve az olaj.

máj. 22. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!