Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra G 1,7 DIT Isuzu...

Opel Astra G 1,7 DIT Isuzu (diesel) vs. Opel Astra 1,6 16V (benzin). Első kocsim szeretném megvenni, de nem tudok dönteni, mivel java részt városban használnám és nincs garázsom. Benzin vagy Diesel?

Figyelt kérdés

Az Isuzu motorral szerelt diesel is nehezen indul, vagy nagyon hidegbe be se indul?

Nem szeretnék szenvedni vele. Tapasztalatok, alkatrész cserék, fenntartások, stb? Tehát:


Opel Astra G Njoy 1.6 16V benzin 2003-as évjárat, 66ezer km. [1.200.000Ft]

vagy

Opel Astra G Comfort 1.7 DIT Isuzu motorral 2001-es évjárat, de 160.000km. [1.100.000Ft]

Majdnem 3x annyi km van benne.

Fontos: KIS fogyasztás, jó megjelenés, alacsony fenntartás, dinamikus kb. max 10 éves kor, kényelmes, és legalább még 10 évig ne is kelljen komolyabban hozzányúlni szerelőnek.


SEGÍTSETEK DÖNTENI LÉGYSZIVES. Köszönöm.

Fontos, hogy ne hagyjon cserben, mert garázsban nem tudom tárolni, mindig minden körülmények között be induljon és menjen. Tehát megbízható legyen.

(mindkettőben:klíma,vonóhorog,ködlámpa)


2010. dec. 30. 14:30
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Ha Astra akkor 1.4 vagy 1.7DIT.

Ha jó 1.6osat akarsz ennyiért:

Ford Focus Mk1.


A DITnél nem fog számítani a KM. Nem lesz egy gyorsulóművész, viszont a 4-4.5 literes fogyasztás szerintem megér ennyit. Alkatrészek húzósak,(diódasor 50e) hál istennek mechanikus gond ritkán van. Télen kint töltött félpanziós éjszaka után kell fél perc mire indítani tudsz! (-8fok)


Focus 1.6. Olcsó fenntarthatóság (kevés elromló alkatrész), azonnal indul télen. A 100ló elég fickós, minden szitut meg lehet vele oldani. Fogyasztása tartós utazásoknál, klímával (vagy fűtéssel) 110zel 7 liter. 130nál 7.5-8 közé esik. Télen, hideg éjszakák után hajlamos "ciripelni" (generátor szíjfeszítőcsapágy) 200ezer km alatt el szokott szállni:

vízpumpa, toronycsapágy, kormány szervó, gyújtástrafó (gyk: DIS trafó) kipufogó középső és hátsó dob. Ha ezeket kicserélték, és rendesen szervizelték nagy baja nem lehet. (de egyik sem egy horror tétel)


Inkább ez a kettő között döntsd el a meccset. Az Opel 1.6osa nem egy eltalált darab.

2010. dec. 30. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
én diesel párti vagyok és nekem F astrám van 1.7D de mivel városban szeretnéd használni ezért inkább a benzinest javaslom, a dieselnek viszont "jo" fogyasztása van, alacsonyak az alkatrészárak a dieselhez és a benzineshez is egyaránt, ha a diesel karban van tartva akkor az indulni fog neked akár -20fokban is, szivem szerint a dieseleset javasolnám, hogy azt vedd meg, de a benzines jobb városban, ez az ÉN véleményem, a döntés a tiéd! SOK SIKERT
2010. dec. 30. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
Mindenképp benzines, de a 66 ezer kilométer nagyon kevésnek tűnik nekem.
2010. dec. 30. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
igen 66ezer tényleg kevés amugy benzin tobbet eszik ez a egy hátránya van diesel viszont nyomatékosabb mint a benzin
2010. dec. 30. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim válasza:
100%

szia!


isuzu diesel: remek motor, kis fogyasztás (5 l városban), pöcre indul (6 évig használtam ezelőtt, most is ilyet vettem), de az opelek nagyon rohadnak (az előző kocsim emiatt lett leírva végül, a motornak még akkor sem volt semmi baja) + úgy összességében nem a legjobbak (rengeteg bosszantó kisebb hiba, elektronika hibái stb). Én városban, az előttem szóló ellenében inkább ajánlanám, hiszen sokkal gazdaságosabb, keveset fogyaszt.

Az viszont a benzines mellett szól, hogy egy 1,7 D astra nagyon lomha egy benzineshez képest és sokkal hangosabb is.

A km-t ne nézd, visszaállítják. Ami fontosabb. kormánkerék kopása, ülések állapota...de egyébként ránézésre látható, ha agyonhasznált.

Ja és opelnél a korrózióra nagyon figyelj! Főként felfüggesztés, alváz.


Olyan kocsi nincs, amit nem fog látni 10 évig szerelő! Állandóan szerelni kell ezt-azt rajtuk.


Üdv

2010. dec. 31. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:

Csak érzékeltetni a szervizelést....

Toyota Avensis 2.0 dízel,1999-es,287 ezer km. után- minden zokszó nélkül indult -14 fokban.

Precíz nyilvántartás alapján eddig ráköltött legnagyobb összeg 107 ezer forint.

Soha,sehol nem hagyott ott....második autóként van használva, sosem lesz eladva,majd ha kirohad alólunk. Nem fog.Ez nem Opel.

Az Isuzu 1.7D lustaság-művész,olyan érzeted lesz,mintha behúzott kézifékkel haladnál.

2010. dec. 31. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, sokat segítenek dönteni.

Sőt már nagyjából eldőlni látszik a dolog:

Opel Astra G 1.7 DTI

120ezer km, 2001évjárat

valszeg külföldről lesz behozva(németből), mert az itthoni darabok elég le vannak élve. Mit gondoltok a németből behozott kocsikról?

Kinéztem egyet: 1millió + behozatal(kb40ezer) + papirmunka(átírás,stb)(kb90ezer) + ügyintézési díj aki segít elintézni(80-100ezer)

Szerintetek megéri még így is ennyiért?

Főleg azok véleményére vagyok kíváncsi, akik hasonlóan külföldről behozott autót használnak és vannak tapasztalataik, de az Opel Astra G 1.7 DTI tulajok is írjanak. Fontos! Közeleg a vásárlás határideje és kellene a hozzászólások az infók.

2011. jan. 3. 09:10
 8/15 anonim válasza:
Szia, 1,7-es dizel astrám van. 2004-es igaz, de már 240000km körül van benne. Gyakran van autópályán használva (heti minimum 1x szeged-pest oda vissza) Első autónak sokkal könnyebb egy dizelt vezetni, de tapasztaltabbaknak is kényelmesebb lehet a nagyobb nyomaték miatt, ha azt élvezed hogy pörög a motor mint állat, akkor benzin. Városban is sokat kell megállni, elindulni, ez egy dizelel nekem egyszerűbb. Tényleg keveset fogyaszt, ha nagyon akarok spórolni alapjárat környékén elvezethető, és tényleg nem fogsz vele kilőni a pirosnál. Az enyémmel 1x volt gond eddig, mégpedig, elengedett az egyik csőbilincs. Nem egy drága mulatság a szerelés. Hidegben eddig nem volt hogy nem indult volna.
2011. jan. 4. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:

Figyelem, lehet félreérthető voltam. Bocsánat. Első saját FENNTARTÁSÚ autót szeretnék! 7 éve van jogsim, elég sokat vezettem már. Viszont most szeretnék magamnak venni egy saját kocsit, nem pedig a szülőkét nyúzni.

Városban használnám napi 10-15-20 km megtételére.

Esetleg Opel Astra G 1.4 benzin?

Mit gondoltok?

Az 1.6 benzin lehet sok lenne fogyasztásban.

Az 1.7 DTI meg javíttatásban, ha szükséges.

Úgy hallottam, hogy nagyon drága fenntartani egy dizelt, mármint, ha valami elromlik benne, akkor az nagyon sokba kerül. Viszont cserébe keveset eszik(és hosszú utakra van tervezve, nem városi forgalomra).

A benzineshez elvileg olcsóbb az alkatrész, de sokat zabál.

Mit gondoltok?

Opel Astra G 1.7 DTI (első sorban isuzu motoros)

Opel Astra G 1.4 benzin

Opel Astra G 1.6 benzin

1998-2005 évjáratú gépjárművek tulajdonosainak válaszait várom. KÖSZÖNÖM.

(Nem szeretnék beleugrani egy olyan vásárlásban, amit később megbánnék, mert pl. nem használom ki az autó adottságait, vagy nem is arra a használatra való, amire én szeretném.)

2011. jan. 4. 08:57
 10/15 anonim válasza:
Mint írtam feljebb 240e km után semmi komolyat nem kellett még javítani, városban is elég jól el lehet közlekedni vele. Mivel dizel alacsonyabb fordulaton jobb, így kevesebbet kell váltogatni, egy lassítás után hamarabb megindul alacsony fordulatról mint egy benzines. Dizel kevesebbet fogyaszt, és az üzemanyag is olcsóbb (benzin 355-360, dizel 345-350). Fentartani ezt olcsóbb.
2011. jan. 5. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!