Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mért marad foltos az autó...

Mért marad foltos az autó mosás után?

Figyelt kérdés
Hello. Kezdő vagyok egy autómosóban. Kézi mosással mosok és szarvasbőrrel törölgetem a kocsikat szárazra. De mégis mindig foltos marad a kocsi. Mire a szárító leszárítja kajak száraz lex az autó, és a szarvasbőr sem csúszik rajta. Mit csinálok roxul?
2011. máj. 14. 16:10
1 2
 1/11 anonim válasza:
azert marad foltos mert nincs jol megmosva az auto
2011. máj. 14. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
az autó kajak jól meg van mosva.
2011. máj. 14. 16:33
 3/11 anonim válasza:
a kérdező valószínűleg telorol ír azért ír az sz helyet x et
2011. máj. 14. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim válasza:
huvos helyen torlod az autokat? ja es a torlo rongyot is gyakran kell obliteni
2011. máj. 14. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Ha a szárító megszárítja, akkor minek akarod még törölni? Am nálunk akkor van ilyen h foltos lesz, ha az autó alapból le van egy kicsit mattulva, v teljesen át vannak 'forrósodva' az elemek. Inkább a teteje, és a motorháztető ami foltosabb nem?
2011. máj. 14. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Rászárad a víz, mert meleg a kocsi kasztnija és a foltok azok vízkő foltok. Keressetek valami vízlágyítós autósampont.

Nekem ami bevált az a PREVENT és egy piros ferrári van a tubuson. A tubus szürke piros kupakkal. Jó autómosást.-)

(én is most megyek) :-)

2011. máj. 14. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Erre törlik, pedig adom elsőre a helyes választ. Biztos a modnak szívügye, hogy leköcsögöztem a kérdeződ az írása miatt, pedig csak a köcsögök írnak ilyen búza módjára.

Akkor mégegyszer elmondom, hátha megint törlik.


Azért marad fehér foltos, mert a víz ahogy elpárolog, a vízkő ott marad az elemen. A fehér vízkőfoltokat látod.

Tipp: Vízlágyító, vagy annak hiányában, kissé nedvesen kell szárazra törölni.