Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Karosszéria gittelés segítség?

Karosszéria gittelés segítség?

Figyelt kérdés
Simson Schwalbe kaszniját akarom gittelni, de nem tudom, hogy hogyan csináljam. Aztán jön az alapozás. Ahhoz hogyan kezdjek hozzá? Bocsi hogy ennyire kezdő vagyok de senki sem lesz egyből profi.
2011. jún. 26. 12:12
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Kiveszel egy kis gittet és ahol van egy kis horpadás belehúzod egy kis spaklival vagy valami könnyen hajlítható fémdarabbal. Az alapozás előtt meg jól megcsiszolod meg minden rozsdát eltávolítasz le por és zsírtalanítod hogy tökéletesen tiszta legyen a felület és mehet a cucc rá.
2011. jún. 26. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Az alapozás a legelső, utána gittelünk csak.

Ezután jön a durva csiszolás,majd szórógittelés és utána finom/vizes csiszolás. Ezután ALAPOS szárítás,.majd mehet rá a festés.

2011. jún. 26. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Ezen lehetne vitatkozni kedves második.Csak akkor kezdesz alapozóval,ha tiszta fémre fújod a festéket.Ez a tapadásjavító alapozó.Amire a kérdező kíváncsi,az a festékalapozó(töltőlakk,vagy átmeneti lakk,).


Ha a fakóságon és a karcolásokon kívül jó állapotban van a gyári fényezés,akkor elég csak a gyári alapozóig visszacsiszolni.Fontos,hogy minden festeni kívánt elemet csiszolj le,mert csak ez után láthatod,hogy hol is kell a gitt.