Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A renault magnum kamion miért...

A renault magnum kamion miért olyan népszerű?

Figyelt kérdés

Itt erre amerre én lakom csak azt hallom ha a kamionok szóba jönnek hogy rönó magnum így meg úgy..

Szerintem meg egy olyan ormótlan csúnya alaktalan valami...

Mitgondoltok erről?


[link]

Hát hogy néz már ki?

Magasabb mint hosszabb.. XD


2011. okt. 23. 13:58
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Mert ez egy nyergesvontató fool!
2011. okt. 23. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:

Az esztétikum megítélése egy egyénfüggő...

Amiért elég nagy hype-ja volt a magnumnak:

Az elsőket 1990-91ben dobták piacra. Az első teljesen síkpadlós vontató volt, a fullos verzióhoz rendelhető volt az 500lovas motor automata váltóval, klíma, elektromos ablakok, kipörgésgátló. Az akkori nyugati konkurenciánál nagyságrendekkel kényelmesebb volt. Itthon meg a liazzal és ifával dolgozók szemében olyan volt, mint neked most egy AMG S-klasse :)


Később megkapta, az elnyűhetetlen MACK motorokat(390-560LE), igaz a váltó és a körités az franciásan szar volt, de a kénylem megmaradt.


Mióta megvette a Volvo a Renault Trucks-ot, azóta Volvo motorral gyártják, az új magasított fülke pedig nagyon király ( belülről). Még mindig kényelmesebb mint pl az FH-s volvok, vagy a Stralis. Használtan meg jóval olcsóbb, mint a többi vele egy kategóriájú vontató.


Talán ezért lett ennyire felkapott, amihez még hozzájön a jellegzetes formája is. Erősebb van, megbízhatóbb van, de a Magnum az mindig Magnum lesz.


-egy Magnum pilóta

2011. okt. 23. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

Hát nem tudom...

Mindenki a saját házatályán sepreget. Lehet hogy erős de akkor is olyan mintha egy ajtólap jönne velem szemebe. :D

2011. okt. 23. 14:47
 4/15 anonim ***** válasza:

Szerintem országos átlagban nem népszerűbb, mint a többi. Én Iveco-t sokkal többet látok. Kényelemben az egyik legjobb és ez a pihenőidőkor is érvényes. A nyergesvontatók általában mindig magasabbak mint hosszabbak. Ez azért van, mert a járműszerelvények a hosszúságát szigorúan szabályozzák (nyergesvontatónál 16,5m). Ha a vontató fülkéje hátrafelé hosszú, akkor a pótkocsinak kell rövidebb lennie, hogy beleférjen a szabványba. Ezért a motortérre van ráépítve a vezetőfülke.

A csőrős kamionok ezért ritkák hazánkban.

2011. okt. 23. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:

Nem tudom ,mennyire vagy otthon a témában, de a magnum pont nem népszerű kamion. A Merci, MAN, és scania , volvo sokkal népszerűbb( többet látsz belőlük ). Főleg a volvo és merci, merci mert erős és szép nagy a kabin, volvo mert kényelmes télen is helytáll és megbízható.(saját tapasztalat)


Az iveco meg nem nevezhető jó nak, teljesen müanyag, hangos, és gyakran hibásodnak meg.

2011. okt. 23. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:

"A Merci, MAN, és scania , volvo sokkal népszerűbb( többet látsz belőlük )." Azért a népszerűséget itt hülyeség úgy értelmezni, hogy mennyi van belőlük. A haszonjármű vásárlás teljesen más irányok mentén halad , mint a személyautóké.


"merci mert erős és szép nagy a kabin" < a megaspace fülke tényleg jó,de erősnek azért nem mondanám. Az előző munkahelyemen voltak 1844es Actrosok ( mint új ), nem voltunk tőle elhalva.

"volvo mert kényelmes télen is helytáll és megbízható." A volvo messze nem kényelmes, ugyanaz az elb@szott fülkéje van már 15 éve. A megbízható, az nagyjából igaz, bár nálunk már akadtak komoly problémák a 4éves Euro5ös FHval,AdBlue tartályfűtés minden télen megadja magát. Egy másik FHban haldoklik az I-Shift, 900 000van benne.


Első generációs Stralissal dolgoztam, egy ideig. Az egy elektronikai hulladék volt, a cursos 11es motor meg harmatgyenge.


Igazából egyik vontató sem tud kimagaslót nyújtani, teljesítményben a Volvok és a Scaniák viszik a mezőnyt, kényelemben szerintem a Magnum. ( van egy exhungaros munkatársam, elvakult Volvo fanatikus. ő sem értette, miért mondjuk kényelmesnek a magnumot. Amikor hátradöntöttem a jobb ülést félig, és a kinyújtott lábam nem érte el a szélvédőt, akkor ő is meglepődött. 190vagyok :) )

2011. okt. 23. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
Szerintem semmi probléma nincs a külsejével, amúgy amikor vezeted, nem sokat kell kívülről nézegetned! Nemsoká kamionosként szeretnék dolgozni, én egy Magnumnak örülnék legjobban.
2011. okt. 23. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
Lakás szinten Ő viszi a prímet!!! van egy szépség hibája koszos lesz a kezed a ki és be szállásnál!!!
2011. okt. 23. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:

XD Elolvastam a hozzászólásokat.

Érdekes hogy mindenki mást tart kényelmesnek.. :D

Van aki az ivecot van aki a magnumot van aki a volvót schaniát.. :)

Mindenesetre én is kamionos pályafutásra törekszem. Irja egyikőtök ,hogy minden vágya egy magnumot vezetni..

Esküszöm ha véletlen egy munkahelyre kerülünk és én kapom a Renault kulcsát cserélek veled bármid van. :D :D :D

Nekem amúgy első ránézésre a Schania és a volvó jön be.

De ahogy magam ismerem úgy is egy Renaultra fognak rakni ha dolgozom a szakmában. :P

2011. okt. 23. 20:30
 10/15 anonim ***** válasza:
Szerintem miután megfutod vele az első köröd, nem fogod magad olyan rosszul érezni a Magnumban:) Egy esetleges balesetnél egyébként nem mindegy, hogy magasabban ülsz, mint a szembe jövő kolléga.
2011. okt. 23. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!