Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VW golf 3 benzines,1.4-es...

VW golf 3 benzines,1.4-es motor egyik hengere leállt, szerviz után rendbe jött, de ismét kezd előjönni a probléma. Vajon mi lehet a gond? (részletesebben lent)

Figyelt kérdés
Egy éve volt nagyobb szervizelve, akkoriban elkezdett dadogni a motor kis fordulatnál, aztán egyszer csak teljesen leállt az egyik henger. Az injektorra gondoltunk, ezért először elvittem kitisztíttatni, ahol nem tudták műszeresen megállapítani hogy milyen mennyiségű benzint enged át, viszont az biztos volt, hogy működik. Sajnos a motor ezután se javult meg, ezért vettem egy injektort. Valamelyik ismerős viszont azt mondta próbáljam ki, hogy a két injektort megcserélem, hogy úgy is az a henger áll-e. Kiderült hogy nem innen ered a gond, mert a megcserélt injektor is ugyan azt eredményezte. Még jó, hogy nem raktam bele az újat, amit így vissza tudtam vinni. Nem volt mese, el kellett vinnem szerelőhöz, aki azt mondta annyi a baja, hogy újra kell telepíteni az injektorokat mert más elvileg rendben van. Ez megoldotta a gondot, de azóta már ismét kezd dadogós lenni (kezdődik az egész előről :S ). Ilyenkor mi lehet a gond? Nem hiszem, hogy csak úgy el kéne veszítenie az injektornak a programot magától. Valami más gondra gyanakszok, de nem tudom mi lehet. Szerintetek?
2012. jan. 9. 12:53
 1/6 anonim ***** válasza:

Nyugodtan elfelejthetik a injektorok. Mármint nem elfelejthetik hanem felülíródnak. Igazából másodpercenként többször is. A te esetedben kicsit komplexebb a hiba...

Egyébként nem lehet, hogy a gyújtórendszerben van a hiba?

2012. jan. 9. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Indukciós gyújtásteszter kell, esetleg egy gyújtásszög tesztelés. Utána jöhet a nyomáspróba a hibás hengeren. Ha alacsonyabb jönne ki, mint a többi hengernél, akkor valamelyik szelep hibás.
2012. jan. 10. 01:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Hengerenkénti kompressziot mar mertünk. Kb ez volt az első a gyertya csere után. A gyujtasra gondolok egyébként enis, de szikra az volt folyamatosan amikor a henger állt. A lambda szonda szornyu ertekeket mutatott, de gondolom az az allo henger miatt volt. (utana nem voltam ott amikor tesztelték) A másik dolog, hogy a motor szörnyen kopog. Kb mint ha egyik hengernel
2012. jan. 10. 10:19
 4/6 A kérdező kommentje:
Upsz véletlenül elküldtem. Szoval mint ha egyik hengernel valami beleutodne a blokkba vagy nemtudom, de nagyobb fordulatnal nem hallatszik. Szerelő aztmondta lehet nem a motor a hibás de ezt még nem derítette ki. Igazából ez mar régi probléma nem mondtak rá semmit nagyszerviznel se, igaz nem is hívtam fel rá a figyelmuket.
2012. jan. 10. 10:22
 5/6 anonim ***** válasza:
Attól még előfordulhat, hogy nyomás alatt nincs szikra. Na mindegy. Vagy ez vagy szelep. Látatlanban nehéz mehgmondani.
2012. jan. 10. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Nálam is kopog bár nem nagyon. Az egyik szelep el van görbülve, folyamatosan hozzáér a szelepemelőhöz a vezérműtengely ebből kifolyólag nem is zár rendesen.
2012. jan. 10. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!