Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitől megy tönkre az első bal...

Mitől megy tönkre az első bal féktárcsám? A többi lent.

Figyelt kérdés
Talán két évvel ezelőtt észrevettem, hogy nagyobb sebességnél fékezéskor beremeg a kormány, alacsonyabb sebességnél pedig szaggatva fog a fék. Elmentem egy szervizbe, elvégeztek egy féktesztet, és a diagnózis: "üt" az első bal féktárcsa. Kicserélték a féktárcsát,pár hónap után minden kezdődött elölről. 3 év alatt ez már a negyedik féktárcsa, és megint elkezdett verni. A szervizben már szinte sírva könyörögtem, hogy itt nem a féktárcsával van a hiba. Azt nekem ne magyarázza senki, hogy feltesznek egy zsír új féktárcsát, és fél év után tönkre megy. Mi okozhatja ezt? Először arra gyanakodtam, hogy mikor cserélték a féktárcsát, fékbetéteket nem cseréltek. Legutoljára azokat is kicserélték. Decemberben volt kicserélve, és megint előállt ugyanaz a hiba, amit az elején leírtam. A dugattyú nem szorul a féknyeregben, az is szét volt szedve. Valakinek valami ötlete?

2012. ápr. 21. 11:08
1 2 3
 1/28 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy a hidraulikával van valami. De még lehet az is, hogy a gombcsukló gajra ment ill. lötyög. Fékezésnél lehetséges hogy berázkódik az miatt. Valami garanciális szervizbe kellene vinni. Nem tudom ez nehéz ügy.
2012. ápr. 21. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/28 anonim ***** válasza:

Futóművet mikor állíttattál nézettél át utoljára??

Szillent hiba is lehet az elég gonosz tud lenni,sokáig rejtve maradhat.

Szerintem.

2012. ápr. 21. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/28 A kérdező kommentje:
Fél éve az is be volt állítva, mármint a futószög. A keréknek semmilyen kottyanása nincs. Ha gömbcsukló lenne, akkor kottyanás lenne a kerékben.
2012. ápr. 21. 11:29
 4/28 A kérdező kommentje:
A régebbi autónál közel 120.000 kilométert jártam az gyári féktárcsákkal. A kerékagy nem okozhatja vajon? Már ott tartok, hogy csak az ötletért képes lennék fizetni, ha valakinek tuti tippje van, mit cseréljek ki. A szervizben is csak vonogatják a vállukat.
2012. ápr. 21. 11:32
 5/28 anonim ***** válasza:

Te figyu lehet hogy az ABS lett elállítva. Esetleg arra a kerékre túl érzékeny.

Olyan a rángás mint amikor bekapcsol az ABS vagy ASR ?

2012. ápr. 21. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/28 A kérdező kommentje:
Nincs ABS az autóban. Régebbi modell.
2012. ápr. 21. 11:34
 7/28 anonim ***** válasza:
Lengéscsillapítóval mi a helyzet ott ?
2012. ápr. 21. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/28 anonim ***** válasza:
Amúgy milyen model?
2012. ápr. 21. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/28 A kérdező kommentje:
Valóban a keréktárcsával van baj, az nem vitás. Azt nem tudja senki, hogy mi teszi tönkre. Például ha stopnál fékezek, szabályosan érződik, hogy szaggatottan fog a fék.HA felemelt autónál a hibás kereket körbeforgatom, érződik, hogy "8"-as van benne. Vagyis nem egyenletesen súrlódik a fékbetéthez, hanem hol éri, hol nem.A másik felén pedig, ha körbeforgatom, érződik az egyenletes súrlódás.
2012. ápr. 21. 11:38
 10/28 A kérdező kommentje:
1999-es gyártású Dacia 1310 L. A lengéscsillapító nem volt lemérve, csak kézzel meg volt rángatva az autó.
2012. ápr. 21. 11:40
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!