Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem indul az ETZ 150-ese...

Allllli kérdése:

Miért nem indul az ETZ 150-esem kicsit melegen?

Figyelt kérdés

Lenne egy problémám a most szeptemberben vásárolt ETZ 150-esemmel. 38000 km-el vettem elég szép állapotban.

Észrevettem nemrégiben, hogy félig meleg motornál, sehogy sem akar újraindulni, eddig nem is volt gond, mert mentem vele, leálltam és kész. Másnap vettem elő csak, mire már ugye lehűlt. Erős tolásra viszont indul (tehát 1000 körüli vagy nagyobb fordulaton)


Főtengely csapágy kicsit kottyan, kuplungtengely valószínű el van hajolva picit :S

Főtengely szimmeringek állítólag most nyáron lettek normálisan beletéve, mivel fordítva voltak addig benne. (de ugyanazok)

Olvasgattam mindenhol erről, beszéltem szerelő ismerősökkel, mindenki csak találgat.


Karbiban a szivató pogácsája cserélve lett, jó!

Champion gyertya volt benne, arra gyanakodtam.

Brisk n17c gyergya színe tökéletes (tehát őzbarna)  keverékképzés jó!

Brisk n15c gyertya színe, ami ugye magasabb hőértékű, fehér :O ?????

Akksi jó, igaz szeptember óta töltöttem mostanába mert le volt merülve, de mivel a töltése 14,5 volt töltenie kéne.

Előgyújtás volt már: 3mm 0,4 mgszhézaggal, 2,5mm 0,3 mgszhézaggal és 3,5 mm 0,3 mgszhézaggal.

Mindegyikkel ugyanazt produkálja: Nem indul ha felmelegszik, vagy kicsit hűl kb. 10 percet.

Jaa trafó az jó mert kipróbáltam másikkal is és ugyanezek vannak!

És szikra is mindig van!


Segítsetek!! Köszi!



2012. nov. 7. 14:43
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
én is tippelni tudok: lehet túl nagy a főfúvóka max 120 min 110 es legyen. kicsi a kompresszió mérd hidegen melegen a gyűrű nem vág földhöz. megszakítót próbáld 1mm en. henger és karbi közt nem szív e farsot. magas az üa szint. mielőtt légszűrő nélkül is próbáld lehet nem enged elég levegőt
2012. nov. 7. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

köszi a tanácsokat, főfúvóka 120 as pont, kompresszió sztem jó, mert 150 es hez képest rendesen húz még alsó fordulaton is karbi és henger között nincs fals levegő de légszűrő nélkül megpróbálom hátha csak az a baj..

esetleg még a kondenzátorra gondolok

am 0,1 mm es megszakítóhézaggal gondolod?

2012. nov. 7. 16:49
 3/13 anonim ***** válasza:
100%
szerintem tul sok üzemanyagot kap,ezért indul hidegen,melegen meg nem birja elégetni a sok benzint,erröl jut eszembe,hogy hasonló problémám volt egy mz-vel kis fordulaton ment rendesen ha odahuztam neki az istennek sem ment már mindent kicseréltem rajta semmi ,a végén kiderült,hogy az elözö gazda 60-70-nel járt vele a munkahelyre rövid távon és a kipufogó ugy elvolt kokszolva, hogy nem birt menni.takaritás után olyan lett mint a rakéta. az ember mindig valami b.nagy hibára gondol és a végén lehet,hogy valami apróság az egész
2012. nov. 7. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Kondi hibára gyanakszom,annak ez a tünete.A 120-as fúvóka jó,az én 125-ösömben 140-es volt.A karbihoz nincs köze szerintem.
2012. nov. 7. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
nem 0.1 hanem 1mm. vagy 0.1cm
2012. nov. 8. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
értem...köszi am a válaszokat majd írok h sikerült e megoldani
2012. nov. 8. 12:40
 7/13 A kérdező kommentje:
Na kicseréltem a kondenzátort, megpróbáltam kivenni a légszűrőt hátha kevés levegőt enged, de SEMMI nem változott. Ha leállítom, újraindul egyből, de ha várok 10-15 percet nem indul!! :D
2012. nov. 9. 17:10
 8/13 A kérdező kommentje:
Sikerült rájönnöm h kell ilyenkor beindítani, szivatóval egyet rugok, majd szivató nélkül gyújtás ráad és berúgom és beindul. Többször is próbáltam. Sajnos azonban szerintem nem így kellene beindítani egy majdnem üzemmeleg motort...:S
2012. nov. 11. 16:23
 9/13 anonim ***** válasza:
a tűn tedd egyel lejjebb a pöcköt. nekem még mindég gyanús a szívócsonk is, kend körbe pasztával. fbs stb.
2012. nov. 11. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Tehát akkor a tűt tegyem egyel feljebb??
2012. nov. 11. 20:58
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!