Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Árthat a kocsinak ha nagyon...

Árthat a kocsinak ha nagyon mély vízbe megyek át vele ami szinte az ajtók alját is eléri?

Figyelt kérdés

Mostanában vannak ezek a nagy esők és elég nagy vizekben kell átgázolni, lehet tőle baja pl a csapágyaknak vagy futóműnek, motornak?

Motort gondolom el szokta érni amikor csapódik fel a víz meg a kipufogót is. Esetleg a csapágyakba befolyhat?


2013. jún. 8. 17:43
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
0%
Szerintem tartósan semmiképpen sem tesz jót az ilyesmi a kocsinak, főleg egy régi Swiftnek, szétkorrodálja az alvázat!
2015. nov. 15. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
Kár hogy személyautóknak már egy jó ideje nincs alváza. Önhordó karosszériás még a faék egyszerű Suzuki Swift is.
2015. nov. 15. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
0%

Utolsó!


Az én kocsimnak még alvázszáma is van, hogy lehet ez, ha nincs is alváza?


Ráadásul a kasztnisom nem sokára viszi el a járgányt alvázvédelemre, hogy védheti ha nincs is neki? :D


Egyáltalán in fekszik akkor a kasztni és a kerekek? :D :D

2015. nov. 15. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

Mint a prmitív emberek többsége, hihetetlenül ostoba vagy és agresszív.

Attól hogy az agyadba beégett butaságot mantrázod " :D " jelekkel tüzdelve, nem lesz igazad.


A ma forgalomban lévő autóknak nincs alváza.

A köznyelvi kifejezések szakmailag pontatlanok, nem fedik a valóságot. A jogi nyelvben nevezik alváznak a gépjárművek teherhordó szerkezeti elemeinek összességét. Személygépkocsik esetében ez az önhordó karosszéria.

Alvázas kocsiból a tető lecsapásával simán lehetett kabriót csinálni (pl. Wartburg, az utolsó klasszikus értelemben vett alvázzal rendelkező, Magyarországon valaha nagyon elterjedt autó), egy önhordó karosszériának ha lecsapod a tetejét, benyaklik az egész egy nagyobb huplin.


Attól hogy az eccerű jómunkásemberek neonnak nevezték a fénycsövet, nem lesz benne neongáz töltés. Attól hogy a köznyelv következetesen xenonozza a higanygőz és fémhalogén töltésű ívkisüléssel működő fényforrásokat, azok nem válnak xenonlámpává. Attól hogy egy Bosch gyártmányú sarokcsiszolót Flexnek nevezel, attól az még Bosch marad.


Szerencséd hogy ráértem, máskor nem szoktam idióták megtrollkodásával ennyi időt tölteni...


Szóval a jogszabály:


"6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet

a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről


25. § (1) A gépjármű, a mezőgazdasági vontató, a lassú jármű és a pótkocsi alvázán vagy


* * * az alváz szerepét betöltő szerkezeti részén * * *


(a továbbiakban együtt: alváz) egyedi azonosítási jelnek (a továbbiakban: alvázszám) kell lennie."

2015. nov. 15. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 BiTOPro97 ***** válasza:

Hát ez nagyon autónként változó. - és még csak nem is csak típus és évjárat, azaz pontos modell, de még állapottól is. Sőt a légszűrűtől is.


Ha beszívja levegő helyet, és nem csak kis mennyiségű pára színjén akkor árt. De van olyan más rész is ahol árthat. - de ez már jóval kisebb százalék.


A kátyúk sokkal nagyobb rizikófaktorok esőzésnél, és közel hagyományos formában sérülés okozva.

2016. okt. 22. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
Vmiért a válaszolók figyelmét elkerülte még vmi. A generátor. Igen, elektronika. Ez odaverhet rendesen az egész elektromos rendszernek.
2017. nov. 18. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!