Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire nagy motorjavítás a...

Főzős Laci kérdése:

Mennyire nagy motorjavítás a traverzgyűrűk cseréje?

Figyelt kérdés
Munkaórában,és forintban mérve uszkve.
2013. nov. 14. 08:24
 1/9 anonim ***** válasza:

Kitalálom, Opel... dízel... mondjam tovább? Szerelője válogatja. Maga az anyag megáll egy tizesben a négy darab, a kérdés az, hogy mennyire férsz oda a porlasztócsúcsokhoz. A Ford jól oldotta meg, nekem itthon, különösebb előképzettség nélkül volt jó bő fél óra. (Mondjuk tudtam, mit csinálok és jól szerelhető, hozzáférhető cucc, plusz van egy komplett motorom alkatrészeire bontva, bezacskózva, ha valamit elrontok. Plusz más volt a baj, így majdnem feleslegesen dolgoztam. Mondjuk nem, mert a német motor fényévekkel jobb állapotban van, mint a magyar, így ami belekerül az tiszta nyereség...)


Számolj 20-25.000-t anyaggal együtt. Elvileg bele kell férnie. De miért, a szerelő nem mondja meg???

2013. nov. 14. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Én még pontosítok is. 2001-es 2.2dti B omegáról van szó?
2013. nov. 14. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Yes:2.2dti és oemgás laci kérdezi!A kecskeméti,Jász utcai régi Opel szervízbe vittem,és még nem mondtak árat,ezért e kérdés.Muszáj volt ide vinnem,pedig kicsit drágán dolgoznak,de jól megcsinálják!Ja,meg a "házi szerelőm" egy kézi légpumpával szerette volna megoldani e kellemetlen helyzetet...
2013. nov. 14. 09:21
 4/9 A kérdező kommentje:
Nem találtátok el az árat!90.000 ft a végösszeg.Nos,nem kevés,de nem bízhatom sufni-szervízre,mert ez egy bonyolult dízelmotor.Vélemény?
2013. nov. 14. 14:17
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Véleményem szerint ez ez rohadt szervizigényes és költséges motor. Az én 1.7-es isuzu dieselem sokkal igénytelenebb a szó jó értelmében. Az opel dieselek legfőbb problémája az adagoló ami a többséghez képest gyakran beadja a kulcsot, és a javítása igencsak fájdalmas. Én nem bántam meg hogy isuzu dieseles opelt vettem. Igaz hogy gyengébb de a 270 000 kilométer alatt hozzá se kellett nyúlni.
2013. nov. 14. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Az adagoló felújítás már megvolt tavaly:274.000 ft volt összesen.Én sem tudtam semmit,amikor megvettem a kocsit,hogy nagyok lesznek a költségek.
2013. nov. 14. 21:40
 7/9 A kérdező kommentje:
Ja:a B Omega 2.2DTI motorja is japán Isuzu-fejlesztésű motor.
2013. nov. 15. 07:57
 8/9 anonim ***** válasza:
75%
Dobj egy linket arról hogy ez isuzu motor. Tudtommal ez tiszta opel diesel blokk, ha jól sejtem ezt tették a B vekibe is legnagyobb diesel blokknak, de ebben nem vagyok biztos. Látnom kellene a motorkódot.
2013. nov. 15. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Y22DTH
2013. nov. 16. 10:49

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!